Lyrik dood, mijn grootste nachtmerrie !

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 21:20

Aaahhhhh heeel erg lief weer al deze reacties!!!Ik heb t de laatste weken echt moeilijker en ik denk dat het alleen maar moeilijker gaat worden want t gemist word steeds groter en groter.
Vooral bij die mooie dagen zoals vandaag ,met die zon enzo heb je toch snel de neiging om te zeggen ´hup rijkleding aan en gaan met die banaan´maarjah op wie???Wie kan ik lekker knuffelen en waar kan ik tegenaan kletsen,dat is steeds maar weer opnieuw de vraag die door mijn hoofd gaat!!!

Ik mis hem echt zoooo erg,dat kan ik neit omschrijven,t doet zo´n pijn in mijn hartje!!!

Gelukkig helpen al jullie reacties heel erg goed en als ik me dan weer een beetje verdrietig voel lees ik steeds weer de oude en nieuwe reacties en dat geeft me toch wel weer steun om meer de positieve dingen eruit te halen!!!!

Ik wil jullie echt enorm (nogmaals,ik kan niet ophouden omdat ik er echt heel veel steun aan heb!!)bedanken!!!!!

heeeele dikke knuffel van mij!!!!

Xantha

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 21:52

Ja dat weet ik nog van toen Seab net dood was.
Eerst heb je verdriet, heel veel. Scheve mond
En daarna ga je hem missen, ga je beseffen dat je hem echt nooit meer ziet....
Maar echt er komt een tijd (ook voor jou) dat je met een glimlach aan hem terugdenkt.
We staan allemaal voor je klaar Denise, dat mag je niet vergeten hoor! Ach gut

Jady

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 22:17

Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, het heeft me echt onwijs aangegrepen om dit te lezen.
Tranen rollen echt over mn wangen.
Ik heb lyrik altijd zo'n mooie machtig leuke fjord gevonden...
Ik vind dit echt verchrikkelijk,echt onwijs erg voor je!!
Ik wens je super veel sterkte, met het verdriet en het gemis!
En als je in de buurt van nootdorp bent, mag je altijd even komen knuffelen en hobbelen.
Als je er even flink doorheen zit, kun je ook altijd pb'en.
Meid, Super veel sterkte!! Ach gut

lucky_sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-04 15:32

heel erg wat er is gebeurd! Huilen
het zag er echt uit als een lieve fjord!
heeel heeel veel sterkte!! Ach gut

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-04 19:04

net zat ik weer te huilen zag die toppics van daisy (snoopi689 op bokt) van het land en kiki en anka leken echt op fleur en lyr samen ,dat greep me echt aan!
En op t ene moment ben je vrolijk en op t andere moment barst je in tranenen uit,echt heel stom!!!

Bedankt voor al deze meelevende reacties weer! En deb dat vergeet ik echt niet hor Knipoog

xena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 12:33

wat vreselijk...ik moet er niet aan denken.Ook mij rollen de tranen over de wangen...heel veel sterkte meis...en dat je heel veel van hem hield (en houdt) is een feit..anders had je die dappere beslissing niet genomen.Je koos voor HEM!

loslaten is zo moeilijk..... Ach gut

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 13:02

gecondoleerd meid en heel veel sterkte, dit is een aangrijpend verhaal!

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 21:48

Nou, ik zit te janken achter mn pc'tje... Ik hoop nooit mee te maken wat jij mee hebt moeten maken... sterkte.

hubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-04 22:05

hoi Denise, dit verdriet doet pijn hé. Het wordt ooit minder, maar alleen de pijn. Je blijft altijd wat missen. Toch zal je ooit met een goed gevoel aan Lyr kunnen denken zonder de pijn, maar die tijd is nu nog niet aangebroken. Wat fijn dat je zoveel lieve reacties hier op Bokt krijgt. Ga je nog wel naar stal, naar de andere paarden en vooral naar je stalgenoten? Dat is wel moeilijk maar geeft ook steun. Sterkte en hou je taai. Blijf er veel over praten en schrijven dat helpt. Hou je taai.
xxx

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-04 22:51

hubble schreef:
hoi Denise, dit verdriet doet pijn hé. Het wordt ooit minder, maar alleen de pijn. Je blijft altijd wat missen. Toch zal je ooit met een goed gevoel aan Lyr kunnen denken zonder de pijn, maar die tijd is nu nog niet aangebroken. Wat fijn dat je zoveel lieve reacties hier op Bokt krijgt. Ga je nog wel naar stal, naar de andere paarden en vooral naar je stalgenoten? Dat is wel moeilijk maar geeft ook steun. Sterkte en hou je taai. Blijf er veel over praten en schrijven dat helpt. Hou je taai.
xxx

Ik ga zeker nog naar stal,binnekort lana rijden,heb ik echt zin in !!!
Heb ik in ieder geval weer een reden om op stal te komen.

Ik mis hem elke dag weer meer en nu heb ik al de hele week ,elke avond gehuild,het is zo oneerlijk!!

Maarjah ik hoop dat deze 2 weken snel omgaan en dat ik snel me ei kwijt kan bij lana met llyr altijd achter me aan hobbelend door de bak...

bedankt allemaal!!!!

Janneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 11:05

heel veel sterkte meis Ach gut

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-04 15:31

ik heb afgelopen nacht alleeen maar gehuild,ik kon niet stoppen!!!
Ik zag hem steeds opnieuw die operatiekamer inlopen,en dat ik op dat moment niet wist dat dat mijn laatste aai voor hem was in levende lijven!

Gelukkig heb ik tamaar (aramat) op bokt nog kunnen smssen!!Zij is echt een grote steun voor mij buiten bokt om..Door al haar lieve woordjes kwam ik er wel weer een beetje bovenop al was t wel half 3 snachts voordat ik pas rustig werd.

Ik had zijn staartje naast me gelegt en heb dat alleen maar liggen aaien en hij was helemaal nat geworden.Ik heb ook nog even alles opgeschreven in het dagboek,dat hielp echt heel erg,gewoon je gevoelens op papier afschrijven!!

Dus eindelijkom half 3 , 3 uur ben ik huilend in slaap gevallen!

noujah ik moest t ff kwijt!!! dikke knuffel!!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 17:01

He Denise,

Fijn dat Tamaar (aramat) zo'n grote steun voor je is.

Ook wel leuk dat je Lana mag rijden, heb je gelijk een beetje afleiding!!
Ik zal je binnenkort wel weer zien op stal.
Nogmaals, STERKTE!! Ach gut

_Simone

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:43

Jeeetje, wat erg zeg........ ik kan het me inderdaad niet voorstellen, echt te erg voor woorden.....

Ik kan je alleen maar heeeeeel erg veel sterkte wensen. Echt ontzettend veel sterkte en heel veel moed toegewenst de komende tijd!

Masrino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 21:54

Ook ik zit met tranen in mijn ogen. Wat moet het zwaar geweest zijn voor jullie. Huilen

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 00:18

aah echt iedereen die t leest krijgt tranen...dat doet mij echt heel veel,dat t zo écht overkomt,dat ik het waarschijnlijk zo goed verwoord heb...

hele dikke knuffels voor alle bokkers met tranen om mijn verhaal *knuf* *knuf*

AnjaKos

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:09

Bah...ik lees het nu pas voor het eerst, ik voelde me al niet lekker maar nu draaide mijn maag helemaal om Ach gut Heel veel sterkte meis...

Zamero

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:24

Ik las ook pas nu het verhaal... Scheve mond
Ik leef erg met je mee, zat ook te janken toen ik het verhaal las Huilen
Ik wens je in ieder geval nog heel veel sterkte
Dikke knuffel van mij Ach gut

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 16:53

aaah dank je wel voor het meeleven,iik heb vandaag ook weer een sterke dag..Gelukkig....

Ik heb t na 1 week janken wel weer gezien met die tranen!Gelukkig al 2 dagen niet meer!!!

liefs van mij!!!!!!

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 17:22

xdenisex schreef:
aaah dank je wel voor het meeleven,iik heb vandaag ook weer een sterke dag..Gelukkig....

Ik heb t na 1 week janken wel weer gezien met die tranen!Gelukkig al 2 dagen niet meer!!!

liefs van mij!!!!!!

Gelukkig gaat het de goede kant op, you go girl Knipoog OK dan!
Ik heb Gamble net even getest voor je, je kan met die wind gewoon met een halster rijden dus je kan een lekker ritje maken zondag Lachen

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 18:13

jeeemig wat erg zeg!!!!
Ik kom best vaak op stal(Niet elke dag ofzow), heb lyrik ook meerdere malen in de bak gezien, en in de stal, vond/vind nog steeds!! het zo'n mooi beesie!!

Echt gruwelijk dat zoiets gebeurt, vind het dapper en sterk van je dat je gewoon het hele verhaal op bokt typt!!!
Echt waar!

meid heel veel sterkte!!!!!!
Hoop dat je er snel bovenop ben, hoe moeilijk het ook is *k weet het* maar toch weet niets anders te zeggen dan STERKTE en SUCCES

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 18:14

heel veel sterkte meis..

Echt heel mooi geschreven..

xdenisex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 21:45

aaaah lief michelle!!!!!Ik heb er echt zin in !!! T lijkt me echt een super beesie!!!

JollyJumper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 09:28

Ik lees dit ook nu pas, en ook ik zit hier nu met tranen achter mijn computer. Ik weet precies wat je hebt meegemaakt, het idee dat je gek word als die dierenarts je roept... Heb met Jumper hetzelfde meegemaakt 2 jaar geleden en dat kwam bij het lezen van je verhaal weer helemaal boven. Ik wens je heel veel sterkte!

haflingertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-04 10:43

Ik vindt het echt vreselijk!
Hier zijn echt geen woorden voor!
Heel veel sterkte!