Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
newie schreef:Ik heb het ook gezien.
Ik vroeg me alleen af hoe ze dat met die zadels hadden gedaan, ze kwamen er zo leuk mee aanlopen dat ik dacht hoe kunnen ze nou weten of die zadels passen?
Hebben ze dat van te voren gedaan? of hoe? dat snapte ik echt even niet.
Wel heel geweldig dat dit zo gelopen is, hart in actie is zo'n geweldig programma, en ik vind het heel tof dat er mensen zijn die zich zo goed hebben ingezet voor will toppie!!!!
TongeR schreef:op de site staan ook afleveringen maar nog niet alle, dus houd www.sbs6.nl in de gaten.
daar staat nog maar 1 aflevering op maar er zullen vast meer op komen.
Natasha schreef:Mensen, het is ECHT gebeurd, Wendy van Dijk en haar team, + vele sponsors hebben gezorgd dat Wil weer door kan gaan met zijn kleine hobbymanege!!!
Dankzij de vele mailtjes van de Bokkers en in het bijzonder die van Stef, is Hart in Aktie in aktie gekomen!
De oude kasten zijn weggehaald, en daarvoor in de plaats is een gigantisch mooie, nieuwe kast met afdak, gekomen, die vrijwel niet open te breken is.
Heel het terrein is beveiligd met een fantastisch systeem compleet met cameras.
De paarden zijn helemaal in het nieuw gestoken door Imperial riding.
Halsters, touwen, shabrakken, hoofdstellen, en complete zadels.
Intratuin Breda heeft een prachtig tuinameubelement geschonken , een parasol en bloempotten.
Het is allemaal te ongelooflijk voor woorden, net een droom.
Ik als enige wist het, al enkele weken, en ik mocht ABSOLUUT niks vertellen , tegen niemand.
Vergeef mij dus mijn aparte gedrag van de laatste tijd, ik was enorm gestressed!
Natasjavegas, spullen hoeven aan Wil niet meer te worden geschonken, maar misschien kunen we ze schenken aan een ander goed doel, zoals de zorgboerderij van Imker.
En ik krijg net officieel toestemming van Wil voor een Bokt- meeting, deze zal worden gehouden op zondag 26 september 2004.
Wat en hoe horen jullie nog.
Namens Wil en mij,en heel Stal Pegasus ( waarvan er maar 1 op Bokt is en die is op vakantie terug) ONTZETTEND BEDANKT BOKKERS.