Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Charmed_One schreef:mensen denken vaak als ze iemand op een paard zien rijden dat die gene verwaand en hooghartig is, maar is toch niet altijd zo
DiamondCheckers schreef:Zo is het ook dat sommige mensen met een cap denken dat ze alles zijn, dus arrogant!
Verder, een vriendin van mijn overleede jaren geleden door een val op het strand. Ze had een cap op, viel op haar hoofd en overleed. Dus, hoe veilig is een cap???
DiamondCheckers schreef:Zo is het ook dat sommige mensen met een cap denken dat ze alles zijn, dus arrogant!
Verder, een vriendin van mijn overleede jaren geleden door een val op het strand. Ze had een cap op, viel op haar hoofd en overleed. Dus, hoe veilig is een cap???
ilovehorses4ever"]
[quote="AlmostBlack schreef:Ik vind rijden zonder cap een zekere vorm van arrogantie uitsralen. Blijkbaar denken deze mensen te goed te zijn om van een paard af te vallen en zowaar dat ze immuun zijn voor ongelukken en valpartijen.
essie79 schreef:In principe vind ik dat je het zelf moet weten of je wel of geen cap draagt.
Ik deed het eerder ook nooit, nu rijd ik altijd met cap. Ik ben nog niet van plan om deze af te zetten vooralsnog. Misschien kom ik daar van de zomer nog op terug als het 35 graden is, maar het is een feit dat die champignons van nu licht, comfortabel en luchtig zijn. Zeker in vgl met die dopjes.
Alleen vind ik wel dat je niet alleen met je zelf te maken hebt, maar ook met anderen. Denk aan je familieleden of partner. Die vinden het erger dat ik een ongeluk krijg dan ikzelf, waarom zou ik dan niet het risico verkleinen door een cap te dragen. Kleine moeite wat mij betreft.
Of bijvoorbeeld op het terrein van een ander of op het paard van een ander heb je rekening te houden met de wensen van anderen.
Als ik iemand op mijn paard of op mijn terrein laat, vind ik dat degene een cap hoort te dragen. En anders kun je weer vertrekken, want ik voel dat ook deels als mijn verantwoordelijkheid.
runningkawa schreef:en iemand zonder cap weet niet dat paarden vlucht dieren zijn?
raar?
AlmostBlack"]
[quote="runningkawa schreef:en iemand zonder cap weet niet dat paarden vlucht dieren zijn?
raar?
DePennyBitch schreef:verander gelijk die kerel in je avatar, want die heeft geen cap op.
Kusia"]
[quote="DePennyBitch schreef:verander gelijk die kerel in je avatar, want die heeft geen cap op.
DePennyBitch"]
[quote="Kusia"][quote="DePennyBitch schreef:verander gelijk die kerel in je avatar, want die heeft geen cap op.