Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
rowindie schreef:Aanschouw Oosterslag’s Kay I NoorT ventje was heel braaf op de trailer en liep een stuk beter mee als op de markt haha. Gelijk al dikke vriendjes met mn andere A hengstje Natty
Denk dat t een hele lieve pony gaat zijn zodra die wat makker is!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Marieke8089 schreef:Wij hebben deze 2 'meegenomen'
Nu lekker tot rust komen
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Wintu schreef:rowindie schreef:Aanschouw Oosterslag’s Kay I NoorT ventje was heel braaf op de trailer en liep een stuk beter mee als op de markt haha. Gelijk al dikke vriendjes met mn andere A hengstje Natty
Denk dat t een hele lieve pony gaat zijn zodra die wat makker is!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Ah, die komt hier uit het dorp, ik ken de fokker. Dan zie je pa en ma ook nog wel eens als je richting de rest gaat.
Hij staat niet bij de rest zeker, had stiekem even gekeken zojuist
SaraViavia schreef:Wat een leuke aanwinsten, die twee kleintjes samen zijn zo schattig. En Spaansepony wat heb jij gekocht?
Iemand enig idee afstamming deze welshjes? Wij hadden geen interesse om te kopen dus ook geen verkoper gezocht, maar waren wel benieuwd.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zoals Zorro zegt sluit ik me bij aan. Geen extreme gevallen. Merrie waar de melk nog uitliep.. Eentje met hele misvormde rug..
Ezeltjes top dat die regenjasjes kregen (wat er ook erg aandoenlijk uit zag). Chapeau voor de organisatie (?) die dit geregeld heeft. Hopelijk worden ze daarna thuis bij mensen niet alsnog in de regen gezet.
rowindie schreef:Wintu schreef:
Ah, die komt hier uit het dorp, ik ken de fokker. Dan zie je pa en ma ook nog wel eens als je richting de rest gaat.
Hij staat niet bij de rest zeker, had stiekem even gekeken zojuist
Nee klopt, deze staat in Darp! Bij de rest van mn collectie (ja echt waar ik heb er nog meer). Grappig he dat tie uit t zelfde dorp komt. En dan ook nog gekocht van een handelaar uit Noordwolde whahaha
Spaansepony schreef:Ik heb een paard gekocht. Plaats alleen liever geen foto’s omdat het paard na opknappen weer voor de doorverkoop is en mensen zoeken tegenwoordig alles op en kopen iets niet wat ooit op een markt gestaan heeft![]()
Maar heel lief dier, goed en mooi opgeleid. even door Google gehaald en paard staat ook met foto’s enzo op bokt en heeft zoals ik kan zien altijd goede eigenaren gehad. Volgens handelaar verkocht omdat niet drachtig werd en dat is ook te herleiden uit berichten op internet. Paard is alleen schraal en niet meer in wedstrijd conditie. Dus dat knappen we op, daarna de kids lekker paar keer starten en rijden en opzoek naar for ever huisje.
Dus tot nu toe blij met onze aankoop.
soloro schreef:[ Afbeelding ]
Nibbit schreef:Spaansepony schreef:Ik heb een paard gekocht. Plaats alleen liever geen foto’s omdat het paard na opknappen weer voor de doorverkoop is en mensen zoeken tegenwoordig alles op en kopen iets niet wat ooit op een markt gestaan heeft![]()
Maar heel lief dier, goed en mooi opgeleid. even door Google gehaald en paard staat ook met foto’s enzo op bokt en heeft zoals ik kan zien altijd goede eigenaren gehad. Volgens handelaar verkocht omdat niet drachtig werd en dat is ook te herleiden uit berichten op internet. Paard is alleen schraal en niet meer in wedstrijd conditie. Dus dat knappen we op, daarna de kids lekker paar keer starten en rijden en opzoek naar for ever huisje.
Dus tot nu toe blij met onze aankoop.
Een zwarte toevallig? Verhaal komt me bekend voor