Koper schreef:Dat gaat niet lang meer duren. Tenzij ze héél overtuigend schijndrachtig is.
Wat grappig, ik heb tot nu toe nog een enkele foto gezien waarop ik denk ‘ja die is wss wel drachtig’
Ben benieuwd wie uiteindelijk gelijk krijgt!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ik werd gek van het twijfelen tussen wel of niet drachtig dus ga nu maar voor drachtig maar ik zou er ook goed naast kunnen zitten. Ik ben het helemaal met je eens dat het geen heel overtuigend beeld is... Poekkie schreef:Koper schreef:Dat gaat niet lang meer duren. Tenzij ze héél overtuigend schijndrachtig is.
Wat grappig, ik heb tot nu toe nog een enkele foto gezien waarop ik denk ‘ja die is wss wel drachtig’![]()
Ben benieuwd wie uiteindelijk gelijk krijgt!
) 

Ik heb er ook nooit een geheim van gemaakt dat ik hoop dat ze drachtig is omdat we anders een groot probleem hebben met de twee Shetlanders (en omdat zo'n veulentje stiekem ook wel heel leuk is natuurlijk). Ik ben me er ook zeker van bewust dat dat mijn perceptie beïnvloed en dat is best lastig. Daarom ben ik blij met bokt al lopende meningen hier ook nogal uiteen
Ik zie zelf ook de ene dag een drachtige merrie en de andere dag een lege fopmerrie
Ik ben het met je eens dat Skyla niet als een hoogdrachtige merrie toont maar Skyla is ook geen pony die altijd al zo'n buikje heeft gehad. Ze is gechargeerd gezegd niet je standaard type wat te dikke of uit vorm Shet die je makkelijk voor drachtig aan kunt zien... Het is gewoon ingewikkeld en wat mij beteft kan het ook nog beide kanten op, de kansen zijn fifty-fitfty
Simsannah schreef:In het begin van het topic dacht ik echt dat Skyla drachtig zou kunnen zijn, maar sommige foto's ben ik niet overtuigd (juist de laatsten niet) haha wat een spanning, zoal in het nieuwe jaar
Maar vandaag vind ik het weer nergens op lijken, Skyla is blijkbaar een erg veranderlijke pony
imaudy schreef:Lastig hoor.
Afgande op deze foto is ze niet erg stevig op de bovenlijn, maar heeft ze wel een buik. Tja, het kan wel.
Het is ook mogelijk dat we met zijn alleen naar een hooibuik staren