Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyWishMax schreef:Er wordt in de openingspost toch al aangegeven dat hij 'inwendig afgekeurd ' is en waarschijnlijk niet geschikt als rijpaard? Dan is hij dus niet gezond en zegt nu kreupel of niet niks. Tijd stilstaan kan al zorgen dat kreupelheid weg is, maar net zo hard weer terugkomt bij iets van belasting
Jammer ts,maar ik begrijp het wel. Ik hoop op een goede afloop voor het paard en stiekem ook voor jou, in ieder geval 1 waar je vrede mee hebt.
dravergekkie schreef:Ik vind het ook wel een beetje gek dat oa. de sociaal media berichten over de vondst van dit paard zijn verwijderd.
Het is toch de bedoeling een eventuele eigenaar of het verhaal achter het paard te vinden en niet om het weg te stoppen ?
En dat daar dan eventueel vreemde figuren op af komen die denken het paard op te eisen tsjaa![]()
Een echte eigenaar kan vast het paspoort en foto's van het dier laten zien.
Zo niet lekker links laten liggen en weer verder.
Janine1990 schreef:dravergekkie schreef:Ik vind het ook wel een beetje gek dat oa. de sociaal media berichten over de vondst van dit paard zijn verwijderd.
Het is toch de bedoeling een eventuele eigenaar of het verhaal achter het paard te vinden en niet om het weg te stoppen ?
En dat daar dan eventueel vreemde figuren op af komen die denken het paard op te eisen tsjaa![]()
Een echte eigenaar kan vast het paspoort en foto's van het dier laten zien.
Zo niet lekker links laten liggen en weer verder.
Valt niet mee he, de berichten van TS te lezen...![]()
Vrij duidelijk uitgelegd... Maar het eigen ego gaat altijd weer voor dat van een ander... *mist facepalm smiley*
dravergekkie schreef:Ga je lekker ?
Volgens mij mag je tegenwoordig iemand alleen maar een veer in ze reet steken en oeh en aah zeggen in dit soort topic's en anders moet je blijkbaar je mond houden.
Iedereen heeft een eigen mening , respecteer die dan ook.
Ik heb de ts haar berichten prima door gelezen. Maar Ts heeft zelf niet uitgelegd waarom dit bericht verwijderd is.
Alleen een andere bokker die iets geplaatst heeft
Maar waarom de berichten waarin er gezocht word naar een eigenaar verwijderen en vervolgens wel een dagboek van het paard online plaatsen.
Begrip me niet verkeerd ik vind het heel fijn dat het paard gevangen is en goede zorg krijgt.
Maar ik snap ook dat er wat wenkbrauwen opgetrokken worden.
LadyDii schreef:In overleg met autoriteiten moest alles offline gehaald worden. Dit omdat zich mensen deden melden richting mij die níks met hem te maken hadden, maar dit wel meende. Zoals verwacht, of course. Echter bleef het niet netjes en heb ik al verschillende bedreigingen e.d. moeten afslikken. Omdat het voor mij én hem veilig moet blijven, hebben we dit zo besloten. (Social) media is voordelig, maar kent ook veel nadelen. <knip>
IHN schreef:groot gelijk ts. En chapeau superpony en pillow voornamelijk. Ts heeft zeer beleefd antwoord gegeven op de vragen en dan toch blijven zegen dat je het niet gelooft. Sommige dingen kun je ook gewoon voir je houden, maar goed. Ik volg mooi door op fb. Het niveau daar is sws een stuk volwassener
pillow schreef:IHN schreef:groot gelijk ts. En chapeau superpony en pillow voornamelijk. Ts heeft zeer beleefd antwoord gegeven op de vragen en dan toch blijven zegen dat je het niet gelooft. Sommige dingen kun je ook gewoon voir je houden, maar goed. Ik volg mooi door op fb. Het niveau daar is sws een stuk volwassener
Jemig zeg. Waarom mag ik hier niet zeggen dat ik er geen goed gevoel bij heb en het op een sprookje vindt lijken. Ik denk niet dat TS hierom weggaat want dat was ze voordien al. Waarom is het kinderachtig als je zegt dat je het zelf zo niet gedaan zou hebben. Mijn eerste bijdrage. Maar goed TS ik hoop voor je dat de eigenaar spoorloos blijft.