Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xDenies schreef:Ik ga kijken of ik een WE clinic van Ton van Duivenvoorden op stal (bergen op zoom) georganiseerd krijg. Ik hoor heel veel goede verhalen over hem en daarnaast neemt hij zelf attributen mee, dat vind ik wel echt een heel groot pluspunt.
Iemand al eens les van hem gehad?
DeniseSoares schreef:Hoi, ik spring in als groot liefhebber van de WE!
Heb zelf een luso merrie die de WE zelf ook erg leuk vindt, ze wordt helemaal enthousiat maar ikzelf ook hoor haha.
Tot nu toe alleen clinics gereden en geen wedstijden.
Bij Romy Huisman clinic en WE weekend en 3 clinics bij Marco Boavista.
Vind persoonlijk Marco heel erg fijn les geven.
Maar even een vraag: Ik woon in Dronten en weet dat je lessen WE kunt volgen bij Sofie Timmer in Lelystad en Marco daar eens in de zoveel tijd komt. Alleen mijn paard staat in Doornspijk (tussen Elburg en Nunspeet) bij iemand aan huis. Weten jullie iemand daar in de omgeving die les WE geeft?
Voor Marco moet je minimaal 5 personen hebben, maar dat gaat niet lukken.
Mijn dank is groot!
Ania schreef:DeniseSoares schreef:Hoi, ik spring in als groot liefhebber van de WE!
Heb zelf een luso merrie die de WE zelf ook erg leuk vindt, ze wordt helemaal enthousiat maar ikzelf ook hoor haha.
Tot nu toe alleen clinics gereden en geen wedstijden.
Bij Romy Huisman clinic en WE weekend en 3 clinics bij Marco Boavista.
Vind persoonlijk Marco heel erg fijn les geven.
Maar even een vraag: Ik woon in Dronten en weet dat je lessen WE kunt volgen bij Sofie Timmer in Lelystad en Marco daar eens in de zoveel tijd komt. Alleen mijn paard staat in Doornspijk (tussen Elburg en Nunspeet) bij iemand aan huis. Weten jullie iemand daar in de omgeving die les WE geeft?
Voor Marco moet je minimaal 5 personen hebben, maar dat gaat niet lukken.
Mijn dank is groot!
Mijn paard staat in oosterwolde en per maart komt er een vriendin bij ons staan die ook WE wil gaan rijden, ook heb ik een andere vriendin die in de buurt staat en al WE wedstrijden rijdt. Als we ons verzamelen dan zitten we al op 4 man, ik denk dat met een klein oproepje op bv FB we zo de 5e man gevonden hebben om Marco op locatie te laten komen!
roosjenat schreef:Vandaag hebben wij onze WE debuut gehad in de introductie klasse.
Dressuur ging heel fijn, Miley vond het wel raar dat je bij het hand veranderen niet hoefde te verruimen dus moest haar wel even bij me houden. In de dressuur hadden we 66,53%
Trail ging daarna echt heel goed, toen ze de baan in ging vond ze het eerst allemaal wat vreemd maar daarna deed ze alles netjes. Hier hadden we 73%, alle obstakels hadden we een 7,0 of hoger.
Heel erg tevreden over onze debuut en daarnaast een mooie 2e plaats als resultaat.
We gaan nu lekker maandelijks trainen bij Hester en dan volgend jaar eens WE1 starten.
roosjenat schreef:Vandaag hebben wij onze WE debuut gehad in de introductie klasse.
Dressuur ging heel fijn, Miley vond het wel raar dat je bij het hand veranderen niet hoefde te verruimen dus moest haar wel even bij me houden. In de dressuur hadden we 66,53%
Trail ging daarna echt heel goed, toen ze de baan in ging vond ze het eerst allemaal wat vreemd maar daarna deed ze alles netjes. Hier hadden we 73%, alle obstakels hadden we een 7,0 of hoger.
Heel erg tevreden over onze debuut en daarnaast een mooie 2e plaats als resultaat.
We gaan nu lekker maandelijks trainen bij Hester en dan volgend jaar eens WE1 starten.
hobbelheks schreef:roosjenat schreef:Vandaag hebben wij onze WE debuut gehad in de introductie klasse.
He wat leuk, gefeliciteerd! Ik vond jullie ene leuke combinatie
nog leuke filmpjes ( jij was met die go pro toch?)
Ben zelf 3e geworden tot mijn grote verbazing