Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Flinke ontsteking dus waar we nu nog altijd mee bezig zijn. Stalrust tot eind januari om haar hoef aan te laten sterken. Heb dit topic dus bewust een beetje links laten liggen, omdat ik op zo een moment best wel een Calimero gevoel krijg bij andermans verhalen. "Waarom zij wel en ik niet?"
Maar op dit moment heb ik het alweer flink kunnen relativeren.
Dat is echt een enorme zweer dan, wat rot! "Gelukkig" wel in de mindere periode qua weer, boxrust is al erg zat voor zo'n gup maar als de anderen wel lekker hele dagen buiten in mooi weer kunnen zijn vnd ik het altijd driedubbel sneu. Jouw gevoel ken ik ook wel heel goed, met Miep mocht ik ook altijd maar toekijken en verplegen terwijl de rest om me heen leuk aan het starten en boscrossen was. Heel begrijpelijk Calimero gevoel
Fijn dat het zo goed gaat!
Dwz beetje langelijnen, een 20x60 bak is voor meneer met zijn korte pootjes voornamelijk rechtuit werken dus dat scheelt zorgen over voltewerk op jonge leeftijd
En dan tzt de weg op met hem, hij is al deels verkeersmak.
Gelukkig was het binnen twee dagen geheel verdwenen, nu is er niks meer te zien. Maar het zit me niet lekker, dus wanneer de DA toch komt voor de tanden en enten ga ik die pees toch ook even laten checken. Tot die tijd wandelen we alleen wat op het harde ipv longeren enzo. Gini schreef:fransje23, gaat goed zo! Je doet ook allemaal echt leuke dingen met je paard. Zag je ook al in het inpaktopic voorbij komen.![]()
Vientje, waarvoor laat je de DA bij Pinda komen?
Als je gaat grondwerken hoef je eigenlijk toch niet gelijk met kaptoom en longeersingel aan de slag? Of kent die de basisbeginselen wel al en wil je nu verder gaan?![]()
Lauke, super zeg dat het zo gemakkelijk gaat tot nu toe.![]()
Ik ben een tijd afwezig geweest in dit topic omdat mijn paard en ik al niet zo een goede start genomen hebben. Eind november stokkreupel door een hoefzweer. Na een paar dagen badderen in soda, nog totaal geen verbetering dus dierenarts laten komen. Toen die het ijzer eraf trok kon je het horen soppen van de pusFlinke ontsteking dus waar we nu nog altijd mee bezig zijn. Stalrust tot eind januari om haar hoef aan te laten sterken. Heb dit topic dus bewust een beetje links laten liggen, omdat ik op zo een moment best wel een Calimero gevoel krijg bij andermans verhalen. "Waarom zij wel en ik niet?"
Maar op dit moment heb ik het alweer flink kunnen relativeren.

maar gelukkig heeft die zijn mening ook wat bijgesteld 

dus nu gaan we daar maar eens mee verder dokteren.

Komt inderdaad allemaal wel goed en iedereen krijgt met tegenslagen te maken. Dat helpt bij het relativeren, al wens ik uiteraard iedereen vooral veel succes en geluk toe.

zo braaf!

goed bezig met het eerste drafje! Wat was ze braaf zeg