Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nadiine__x schreef:cherell0 schreef:Ik ben helemaaaaaaal niet jaloers hoor![]()
Haha! Blijven dromen en hard werken en dan wie weet!![]()
Zo ging dat bij ons ook!
Daphara schreef:Lekker bezig, ze zagen er beiden heel gelukkig uit samen!
Hoe doe je het nu met toezicht op de paarden dan? Je slaapt daar nog niet of wel?
Paardenfann4 schreef:Wow wat een prachtige plek zo voor je paardjes!
Amber812 schreef:Heee, ik kom ook volgen!
Moirin schreef:Die laatste foto, haha
Wat staan Akkie en Pluis daar heerlijk! Succes met de verhuizing!
Nadiine__x schreef:Dit is toch puur genieten
Elke ochtend met buiten zetten, rennen ze op elkaar af om elkaar uitgebreid te poetsen
CarinaR schreef:Dat zijn leuke verrassingen
ikke schreef:Een kleur op een wand breekt de ruimte maar dat kan inderdaad ook op deze manier. Ik had het idee dat je die groene wand in de keuken ook weg wilde hebben.
Doe je nog wat met die roomkleur op de deur en kast links op de foto? Of is dat gewoon de lichtval van het moment?
Eenerzijds zijn paarden gewoontedieren, maar soms willen ze ook echt 's avonds op stal.
Ik had een Quarter die 's nachts op stal wilde. Dan stond ie met z'n kop in de verste hoek te slapen. Die was eigenlijk helemaal niet zo blij met ons zomerse 24/7 buiten-regime![]()
De twee die we nu hebben, denken daar dus precies anders over. Die willen gewoon 24/7 buiten staan.
Voordeel van de paarden aan huis is dat je die wensen snel door hebt en ook zelf kunt verzinnen en beslissen hoe je daarmee om gaat.
Nadiine__x schreef:Haha maar anoek die van jou staan heerlijk op de wei! Die van mij moeten het met een zand paddock doen, zieliigggg
Maar eigenlijk zijn ze best verwend, mooi weer buiten, slecht weer binnen
ikke schreef:Nadiine__x schreef:Haha maar anoek die van jou staan heerlijk op de wei! Die van mij moeten het met een zand paddock doen, zieliigggg
Maar eigenlijk zijn ze best verwend, mooi weer buiten, slecht weer binnen
En als iemand je wijs probeert te maken dat paarden dat niet boeit, ik ken diverse paarden die vrijwillig in de stal gaan staan kijken hoe het buiten regent