Wat een prachtig dier! Ik heb alles even bijgelezen.. jeetje. Wat is die mooi uitgegroeid. Ik ben benieuwd naar combinatie 3. Dat moet wel een merrie zijn!
Is het ook het plan om met haar tzt te gaan fokken?
loulou
Geplaatst: 12-05-24 08:59
Wat fijn dat het een merrietje is en ze mag blijven! prachtig veulen!
pradadaan
Geplaatst door de TopicStarter: 17-08-24 19:37
Na een tijdje stilte van mijn kant wil ik jullie toch even een update geven. 6 augustus hebben wij helaas Giv moeten laten inslapen. Op een veel te jonge leeftijd en natuurlijk extra moeilijk met een veulen van 3 maanden er bij. De eerste 2 dagen waren enorm verdrietig omdat Ushuaia natuurlijk echt haar moeder wel miste. Ondertussen zijn we ruim 1,5 week verder en kan ik wel zeggen dat Ushuaia het fantastisch doet. Ze eet en drinkt goed en ze is super goed opgevangen door de kudde. Haar vriendinnetjes laten haar absoluut niet in de steek en zijn heel lief voor haar. Het verlies van Giv blijft voor ons een zware klap maar het doet mij echt goed dat Ushuaia zich zo goed red. Dat is een hele zorg minder
Heel veel sterkte met dit grote verlies. Wel fijn dat Ushuaia goed is opgevangen in de kudde en het goed doet. Maar wel onwijs hard dat Giv er nu niet meer is