Domino_2006 schreef:Hij pakt je gewoon in met de schattigheid om vervolgens de grootste draak die er is te worden.
Dat is denk ik zijn game plan.

Maflinger_S schreef:Lekker dan. Worden we verblijd met een schattig koppie en een cliff hanger ...
Slaap lekker en ik ben benieuwd naar de update. Ik hoop dat het er een is in de categorie: en ze leefden nog lang en gelukkig.
Ik hoop het heel erg! Daarom doen we het ook

Duplo schreef:Hihi hij heeft schattig kijken wel perfect onder de knie
Ja, dat is zijn grootste talent. En manco overigens.
De update

Ik wilde een foto dat hij braaf achter de tassen vol dekens zou blijven staan, maar een slopend paard is ook leuk natuurlijk. Maar ja - wij gaan verhuizen. Waar ik nu sta is echt een heerlijke plek maar het afgelopen jaar is de situatie met Joep zo veranderd dat de match er voor hem niet meer is. Hij krijgt het in de winter te zwaar, valt flink in en eet zijn eigen spieren op bij wijze van spreken. Natuurlijk kan je dan bijvoeren en dikkere dekens leggen maar ik vroeg me af of dat wel een duurzame oplossing is. Zo stond hij ook steeds vaker in de nachten binnen (meer en meer stro in zijn staart). Daarnaast liep hij altijd te spelen met zijn vrienden maar liep hij dan na een periode weer slechter en dan had ik een minder blij paard.
Via Marktplaats vond ik zonder te zoeken (dat is altijd natuurlijk :p ) een fijne stalling. Hij krijgt een eigen schuilhuis met een eigen paddock en een eigen hooinet. In de winters niet in de kudde maar wel aan weerszijden andere paarden om mee te kroelen. Ook staan we dan op ongeveer een kwartiertje wandelen van het enige en grote(!) natuurgebied in Dordt. Ik denk dat het voor Joep een ideale plek is. Of zoals Ik het noem: “Stalpaard speciaal.”

Op 2 januari gaan we al. Super spannend, ik ben heel erg benieuwd

Voorlopig beleven we nog avonturen op enge dijkjes (dat verhaal komt nog

En dit is een foto uit ‘ons’ nieuwe natuurgebied. Voortaan op wandel i.p.v. trailer afstand.

—
Oh en ik weet niet wie van jullie ooit tegen mij zei dat Amigo dekens goed passen - maar bedankt. Die deken zit als een huis