Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
eclair98 schreef:Was gezelligHet is mooi om te zien dat jij en Duke weer met elkaar op een golflengte zitten na dit weekend
eclair98 schreef:De paarden waren zo braafMijn ouders vonden het geweldig om de paarden op de stoep te hebben en ik ben stiekem erg blij dat ik makkelijk op en af shadow kon komen tijdens de rit
Granoek schreef:Ahhh super leuklekker genoten dus!
Dexter doet na 5 jaar nog steeds gek bij het opstapje. Vanaf de grond kan ik gewoon opstappen maar zodra er een krukje staat gaat hij vervelen. En dan soms wel soms niet, net hoe hij zin heeft. Heb al zo vaak tijd uitgetrokken om dat te oefenen, langzaam uitbouwen enzo maar maakt geen verschil. De volgende keer hangt weer gewoon af van zijn humeur (en het mijne waarschijnlijk)
Granoek schreef:Hahahaha leuk filmpje!
Ik herken mezelf in jou, alle kleren worden vroeg of laat stal klerennieuwe broek? Not anymore!
Ik kan me ook ineens bedenken dat ik naar stal ga, geen zin om om te kleden en dan denk ik ‘kan wel in de was’Ballerina’s zijn prima voor uitmesten en cowboys rijden ook in jeans broeken. Voor alles een oplossing haha
Mijn Duke pikte dat parkeren ook zo snel op! Dexter na 5 jaar nog steeds niet. Die kijkt me ook gewoon als een debiel aan en zegt je gaat zelf maar voor die trap staan