27 december | een stap achter- of vooruit?
Vandaag weer rijles met Dex. Vanochtend lekker op de bank gelegen met het boek 'een paard is een paard', waarin ik even meenam dat er voor Dex geen druk opligt. Hij hoeft niet om 15u klaar te staan, wil niks aan onze lesgeefster laten zien etc. Dat komt echt van mij, en die gedachte vanuit hem bekeken gaf best wel wat rust!
Al stonden we wel netjes om 15u klaar haha
. Dex heeft weer wat meer moeite linksom en met het aannemen van m'n binnenbeen. Hij liep in het begin te hard in draf, tegen m'n binnenbeen met verkeerde stelling en in standje lama. toch jammer als je kijkt hoe goed het eigenlijk ging en het voelde even als een flinke stap terug..
We hebben de tijd genomen hier rustig aan te werken. Tempo beheersing, het aannemen van m'n binnenbeen én stelling. En met het uitdraven kon ik met een losse teugel, hem stofzuigerend in 8'jes laten lopen waar hij telkens om m'n binnenbeen buigde. Wat een feest!
Dus heel fijn afgesloten! Zaterdag nog even een les ingepland om dit verder op te pakken en bevestigen
sterreke98 schreef:Wat leuk zeg! Die laarzen heb ik ook! Echt heerlijke laarzen, loop er uren op met stage, loop door de blub, mest er stallen mee uit. En heb nooit last van mijn voeten gelukkig. Rijd er af en toe ook mee, maar ik heb te lange onderbenen waardoor ik vaak met de bovenkant onder het zweetblad kom

en dat irriteert me soms

Vind ze wel heerlijk en het is echt een heeeele goede aankoop geweest

Goede recensie dus! Haha. Ik ben er tot nu ook blij mee, vandaag voor het eerst mee gereden en morgen hou ik denk ik lekker warme voetjes tijdens een buiten stapritje 
Granoek schreef:Hele mooie laarzen!
Ben er ook zoooo blij mee! Echt heel lief van m'n ouders
kally schreef:Stoere laarzen hoor, lekker verwend met de Kerst...
Oh ja daar ben ik ne erg van bewust!
Liesjuhhhh schreef:Wat een mooi paard
Veel plezier met hem!
Oh dankjewel. Altijd leuk om te horen hah