Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)!
Was ook een heel gezellig momentje, Jules komt niet zo snel kijken als ik met Walter aan het kroelen ben, Vlekje wel altijd, dus het was extra gezellig nu Jules er ook bij kwam

Even flink ziek geweest maar nu is alles weer toppie

Gisteren zei ik nog tegen mijn familie dat ik een geen crazy cat lady (hoewel ik dat ook wel een beetje ben
) maar een crazy horse lady ben 

!
Ze staan nu lekker samen hooi te eten met hen dekentjes op
ik ben wel benieuwd naar de stal nu die af is.

)

Dat was het plan, maar de uitvoering liep iets anders
. Hij was het er duidelijk niet mee eens dat ik ineens dingen vroeg. Mooi reflectie momentje was het wel voor mezelf. Wandelen was altijd echt een beetje hobbelen en Steffi hobbelt wel met mij mee. Maar vandaag wilde die Steffi gelijk wel heel veel de baas spelen en daar was meneertje het niet mee eens
Ik ben wel 3x kunnen blijven zitten gelukkig

maar goed voor je zelfvertrouwen dat je goed bent blijven zitten zeker na je ongeluk!
) , veel zweet en gelukkig zonder tranen is ze dan eindelijk écht klaar... Onze 100% zelf gemaakte schuilstal 

Beide paardjes konden wel een leverkuur gebruiken en Vlekje ook iets om dr maag te ondersteunen en zo weet ik ook weer waarom ik ga werken 

En nu lopen ze beide vlotjes binnen en buiten 

hihi. Mooie stal hoor, lekker onderhoudsarm.
Alleen vinden meneer en mevrouw het uiteraard ook een leuk overdekt toilet
Denk dat ik de stal toch maar dagelijks uitmest, de rest van de paddock doe ik ongeveer 2x per week, maar dat gaat hier niet voldoende voor zijn vrees ik 
als Jules en Vlekkie zich beter voelen is dat fijn en dan probeer je de volgende keer een ander tenzij je paarden nu door al die extra dingetjes opeens zich veeeeeeeel beter voelen
ik ben niet zo holistisch aangelegd enzo maar ach...