Ik. Fijl pluis idd ook zelf bij tussendoor en dat werkt prima, gaat een hoop scheuren tegen! En probeer wat meer berm. Te rijden ipv weg of fietspad
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Brave Dex
Eindelijk nog eens rustig kunnen rijden. Galopje op de zandvlakte zonder bokken! En daarna ging hij ook veel rustiger draven de hele rit, wellicht omdat ik een hoop spanning voor die galop kwijt was.
Dat had Dexter snel door...

.
Hij was ook flink geweest!
(Ik leen niet graag spullen van iemand anders)
)

en de stalbaas moest mee om te helpen keuren
Stalbaas klinkt zo streng, 
2 was mijn minimum, maar ook mijn maximum, wij zijn compleet
Ze zijn zo leuk samen. En knap

Nadiine__x schreef:Hahaha ohhh zo erg is dat ja..
Ik ben als klein meisje x flink hard gebeten door mijn lievelings paard nog wel!
Awh hij was echt lief, ik reed hem nog als enigste want hijnhad broncites en kon de lessen niet exht bijbenen.. Ik ging altijd even stappen tussendoor![]()
Maar opgegeven moment was hij afgevallen en zat niet zo lekker in zijn fel, dus ik wil na de les de singel lostrekken en deed hem waarschijnlijk zeer en toen deed hij echt loeihard in mijn bovenarm!
Dat is echt een halfjaar dik en beurs geweest
Maar ik vond het vooral zielig voor hem, want hij kreeg ervoor op zijn kloot..

, ook 5 doelen gesteld voor 2018.
. Voor Duke dus als doel: los in de bak volgen en blijven staan als ik weg loop.
En als dat niet lukt als doel: beter plannen zodat ik minder na mijn uren nog moet doen (en dus meer tijd heb).