Dit is ook een goede manier om Bliksem wat (meer) beweging te geven.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
En loopt ie achter m'n kont aan. En kijkt nergens meer van op.
Alleen als je aan zijn achterbenen komt, dan schiet hij weer in de stress. Maar daar werken we (langzaam) aan.
Ik dacht wat moet ik met dat beest. Maar... we gingen door. En je ziet waarin dat in geresulteerd heeft. Een top knol! Maar dat heeft heel wat energie, bloed, zweet en tranen gekost.
In de zin van... ik kijk nergens van op als er iets 'raars' buiten is. Zo liep ik vorige week met de 3 heren voor het eerst alleen een rondje over het industrie.
Dus ik ben heel onvriendelijk stug doorgelopen, maar ik vond dat op dat moment het beste. Want ik weet zeker als ik daar was stil gaan staan, dan had ik juist de nadruk op die demonstratie gelegd dat daar iets gaande was. En Nick heeft juist nodig dat hij dat soort dingen moet gaan leren negeren. Want als ik ga staan kijken wordt ie heel nerveus!
Dat heb ik niet snel met een paard, maar dat paard en ik werken elkaar vreselijk op de zenuwen, dus dan maar niet. Werkt namelijk alleen maar tegen elkaar in.
Terwijl het onze eerste keer was dat we dit deden, trots!!!

)
En daarna een hand.