Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Je mag, moet opkomen voor jezelf, en voor Duck. Uiteraard moet je rekening houden met de anderen, maar je hebt even veel recht op gebruik van de piste. Straks is het winter, dan wil je toch ook met Duckie in de binnenbak kunnen rijden?
. Laat je niet weg jagen door mensen die denken dat ze de koning/koningin zijn. 
Ik ben echt zo blij en trots op alles wat we bereikt hebben! Ik ben ook zo blij dat Ducky heel erg blij is en dat hij het zo naar zijn zin heeft. Ik ben gewoon blij dat we na heel de tijd achteruit gaan, nu een heel stuk vooruit zijn gegaan! 
. Maar Duck heeft zich heel erg vermaakt want hij heeft twee dagen lang echt twintig minuten lang rondjes gegaloppeerd door de wei heen. Hij was helemaal blij. Eerst dachten we dat er iets aan de hand was maar hij vond het galopperen gewoon zo leuk dat hij niet stopte
.
. Vandaag hebben we vooral met wijken geoefend en ervoor gezorgd dat hij niet zomaar mag uitbreken als ik een volte aan het rijden ben. Ook hebben we geoefend dat hij niet zomaar mag galopperen en we zijn weer verder gegaan met in een rustig tempo stappen, draven en galopperen. Het gaat echt goed! 

.
, ik had dat vorige week toen ik een eskadron dekje zag. Zoooo mooi vond ik het dat die ook mee naar huis moest
.
. Maar ik koop maar heel af en toe wat aan volle prijs. Vanaf dat het paardgerelateerd is, kost het buitensporig veel en ik ben niet bereid dat te betalen voor een truitje of T-shirt. Maar soms ... 

jullie zijn zeker niet minder dan anderen! Gaaf dat Duck ook zo goed zijn best deed!