@sheeltje moeder was 1,60 en vader 1,62 maar kenners denken dat hij rond de 1,65 gaat worden. De opa en oma lijn van moeders kant waren allemaal wel groter. Dus zal daar wel van komen haha
Gister qua oefenen gewandeld in de bak. Stoppen, stappen, stoppen enz. Ze deed het goed. Als ze weer moest stappen keek ze mij wel steeds heel verbaasd aan. Haha. Mijn merrie had net een training achter de rug, maar volgde ons op de voet. Haha zo schattig.
kvulden
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-16 16:49
Fennadev schreef:
Mijne staat nu op havens coolmix en praktisch onbeperkt hooi. Mijn eczemer schuurt minder met dit voer en het is haver vrij.
Waar koop je dat? Misschien is dit inderdaad wel iets ook voor mijn merrie. Zou het wel willen proberen
carika
Geplaatst: 10-07-16 19:54
Hij is inderdaad weer heerlijk scheef aan het groeien . Ik heb gisteren een keer Zigeunermaat geprobeerd en dat zou beteken dat hij de 1.65m wel haalt. Nu is hij rond 1.52m en 14 maanden jong.
Ik ga anti-bite in de staart sprayen en verder weet ik niet zo goed wat ik ermee moet. Als iemand het afgenknipt heeft is het behoorlijk scheef en slordig geweest ... Het groeit vanzelf weer aan maar vind het toch zonde.
Laatst bijgewerkt door carika op 10-07-16 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Rosie heeft vorige week de staart van mijn merrie half opgegeten. Dit kan een teken zijn van wormen. Ik heb haar ontwormd en er kwam inderdaad een spoelworm uit.
NRJ
Geplaatst: 10-07-16 22:59
Nayeli vandaag laten kennis maken met de koeien Ze vond het reuzespannend, vooral toen ze lekker door de stal begonnen te huppelen
xApple
Geplaatst: 11-07-16 09:02
Ah wat lief ! Ze lijkt zo verlegen
Lars laten we sinds 2 dagen wennen aan de kantmaaier. Ding maakt vreselijk veel herri en de 1e keer schrok hij zich dood(rennen/bokken door de paddock) maar vandaag ging het al een stuk beter bleef hij erbij staan en toen hij uit was ging hij zelfs ff snuffelen
Volgens mij was het suikergehalte maar iets van 3,6% ofzo, stond op een briefje erbij in de winkel, maar dan moet ik even kijken. Er zit ook extra caroteen in, dus meer vit A. Maar mijn eczemer heeft beduidend minder jeuk op manen en staart en kan nu zelfs af en toe zonder deken staan.
ik kom hier ook eens kijken als jullie dat goed vinden. Ik ben Renske, 27 jaar en heb mijn 2 kanjers aan huis staan. Olivia is een haflinger veulen van dit jaar, maar het topic is voor veulens van 2015, dus ontmoet puzzle! Mijn jaarling welsh Mountain pony. Hij was nog hengst toen ik hem kocht, maar inmiddels is hij gecastreerd. Ze lopen bij mij samen dag en nacht op de wei. Dit is Puzzle! En nog een samen met Olivia.
Renske wat knap stel heb je daar:) had topic gemaakt voor 2016 veulens maar reageren er weinig hihi en moet zeggen vind het ontzettend leuk om ervaringen van de eigenaren 2015 veulens te lezen en zien mijn veulen komt 13 aug en is dan pas 5 maanden hihi
Hebben jullie ook foto's van geboorte en van nu ben benieuwd naar de verschillen
KittyDylan
Geplaatst: 11-07-16 21:50
Misschien meld ik me nog wel in het 2016 topic. Maar daar kan ik eigelijk nog niets over zeggen hihi.
Ik heb een foto van Fflur als kleintje, 38 dagen oud meende ik.
En afgelopen zaterdag
Laatst bijgewerkt door KittyDylan op 11-07-16 21:57, in het totaal 2 keer bewerkt
Kittydylan leuk een half zusje grappig dat je zo op bokt elkaar dan weer tegen kom wat is flur qua kleur verandert leuk om dat zo te zien lijkt al helemaal volwassen hihi
KittyDylan
Geplaatst: 11-07-16 21:58
Fflur is een nichtje van Puzzle hierboven, ook wel grappig. En een andere Bokker heeft twee halfzussen van Fflur (en ook nichtjes weer van Puzzle)