Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
oomens schreef:Maar dat kapot rijden van je handen, hebben jullie dan constant te veel druk op de teugels of veel te weinig eelt op je handen?
ijssnuiver schreef:Ik rij in de winter altijd met handschoenen, vrij snel in het winterseizoen al. Ik heb binnen no-time de vingerkloven in mijn handen staan als ik mij dan zonder handschoenen naar buiten waag.
In de zomer altijd zonder.
oomens schreef:Maar dat kapot rijden van je handen, hebben jullie dan constant te veel druk op de teugels of veel te weinig eelt op je handen?
Szan schreef:Allemaal heel herkenbaar! Caps met kinbakjes heb ik niet meer meegemaakt, veel van de andere dingen hier wel. Wat een nostalgie, heerlijk!!
Toevoeging aan de lijst: altijd springzweepjes meenemen op vervelende pony's. Maar omdat je ze niet meteen gebruikte, deed je ze eerst in je laars, tot doordrong op de manege dat dat toch wel gevaarlijk was wanneer je van je pony zou vallen.
Eline91 schreef:oomens schreef:Maar dat kapot rijden van je handen, hebben jullie dan constant te veel druk op de teugels of veel te weinig eelt op je handen?
Ik heb een paar jaar geleden flinke ontstekingen gehad op mijn vingers, toen ben ik beginnen rijden met gripteugels en handschoenenEn ik ben er nooit meer terug vanaf gestapt