Sommige mensen zijn dus wel degelijk ziek in hun hoofd...
Beetje dom ook want dit bevestigd ook alleen maar t vermoeden
marleen_usar
Geplaatst: 08-05-16 13:41
Ik weet iets zo dat je ze kan betrappen, gegarandeerd dat ze weg blijven. Ik stuur je een Pb want de stiekeme rijders lezen mee.
Destination
Geplaatst: 08-05-16 13:42
gohya schreef:
Idd. geen beelden,kaartje was helemaal leeg.Logisch ook haha,zonder batterijen kan die niet filmen. Ik heb vanmiddag iets gedaan op de wei,waardoor er niemand meer ongezien de wei op kan.
Kon zijn dat de camera nog net iets had opgevangen Maar kun je geen melding maken bij de politie?
Twilight
Geplaatst: 08-05-16 13:42
wauw, dat is hondsbrutaal en zal ik zeker melding van gaan maken.
Wat bizar zeg, hopelijk helpt je nieuwe maatregel en kom je erachter wie de dader is..
Anoniem
Geplaatst: 08-05-16 13:48
Oke, ik sta nu ook te kijken joh Wat f*cking brutaal!
Kun je de politie (wijkagent) niet bellen? De batterijen horen in het rijtje diefstal/(vernieling)
Anoniem
Geplaatst: 08-05-16 13:51
Buitengewoon onbeschoft en brutaal , bizar gewoon
Steef
Geplaatst: 08-05-16 13:51
-
Laatst bijgewerkt door Steef op 22-02-23 07:24, in het totaal 1 keer bewerkt
funnyhorses
Geplaatst: 08-05-16 13:54
Ik volg dit topic al vanaf het begin en ik vind het ook heel brutaal wat er aan het gebeuren is. Ik geloof dat ik diegene uitelkaar zou plukken als ik hem/haar in mijn vingers kreeg grrrrr.
Wat betreft de batterijen van de camera ik zou het gewoon dicht tapen! Dan moet er behoorlijk moeite gedaan worden om de batterijen eruit te krijgen en zo hoog mogelijk ophangen als dat gaat of verstoppen.
Het is toch van de zotte dat anderen niet met de fikken van dieren en spullen af kunnen blijven, zoiets was wat voor mij ik ging toch een dag/nacht bivakkeren daar en de dader(s) even de schrik van hun leven bezorgen!
Nouja zeg! Het vermoeden alleen al was al bizar, maar nu dit....
mairead
Geplaatst: 08-05-16 14:03
KoudbloedKim schreef:
Maar stond de camera wel gewoon aan tot de batterijen eruit gehaald werden? Want dan zou er tot die tijd wel informatie op je kaartje moeten staan.
Dat vroeg ik mij ook al af.
Ik was erg benieuwd naar de ontknoping van dit topic, maar zo te zien krijgt het nog een staartje. Ik hoop dat de maatregelen die je nu hebt getroffen wel resultaat hebben!
MissYvette4u
Geplaatst: 08-05-16 14:07
Jeetje wat bizar! En vreselijk asosociaal en respectloos bah bah
Heb nog even nagevraagd en dat hoort er dan zeker nog op te staan. Bovendien... waarom zou iemand de batterijen eruit halen en het kaartje laten zitten?
Heeft je partner de batterijen er niet uitgehaald en in de oplader gedaan?En dat is vergeten te melden.
Flowerbomb
Geplaatst: 08-05-16 14:45
Vreemd dat er totaal geen beeldmateriaal is. Er zou toch in de tijd tussen jouw vertrek en zijn of haar komst wel iets gefilmd moeten zijn. Zou de dader dan zoveel moeite gedaan hebben om ook de sdkaart leeg te halen op bijvoorbeeld een pc en dan weer terug gaan om t kaartje terug te stoppen?
Achter slot en grendel met de camera, zijn vast wel kastjes voor op de markt. Anders iemand die kan lassen? Gewoon van wapeningsgaas kan je snel en simpel een kistje maken, of anders hout met een gat voor de lens.
Oh ik zou koken van woede . Die persoon is echt niet goed bij zijn hoofd!