Purple is vandaag binnen gebleven want het waaide zo hard dat ik echt denk dat ze omver waait haha. Morgen word het ook heel slecht weer dus ik hoop dat er even een moment droog redelijk weer bijzit.
Wat ontzettend goed van je dat je dit doet! En wat een prachtige pony's. Deze krijgen vast en zeker liefdevolle huisjes. Ik ben stiekem ook een beetje verliefd geworden op het kleine hengstje met dat donkere koppie.
PH_Jump
Geplaatst: 29-11-15 23:01
Die koffievos met het scheve blesje... Wauw die mag er bij
Vanmiddag om 4 uur komt de veearts. We zijn nu bijna 2.5 week verder en Purple kan nog steeds niet zelfstandig opstaan. Ze gaan eventjes kijken hoe of wat en anders worden er anabolen gespoten om sneller de spieren te krijgen. Voor de rest doet ze het goed. Gisteren ontwormt weer en vandaag geen wormen in de mest!
Oh hopelijk knapt ze nu echt snel op. Gelukkig geen wormen meer, althans in elk geval zichtbaar. Neem aan dat je haar binnenkort nog weer een keertje ontwormd voor de stiekeme achterblijvers.
jolandje
Geplaatst: 30-11-15 14:03
ik hoop dat het helpt, dat ze daar wat sterker van word, ze zal toch echt zelf moeten gaan staan
Dierenarts vond haar al veel beter ogen en heeft haar anabolen gegeven om spieren te ontwikkelen. Dit moet 1 maand lang werken. Als er geen ziektes meer de kop op steken dan is er grote kans dat ze het dus red!
Purple blijft voorlopig bij mij degene die een goed huis vinden mogen gaan. Zo niet dan kan ik er altijd wel een paar houden tot dat zich wel voordoet.
Letsdunit
Geplaatst: 30-11-15 19:40
Dustinlover schreef:
Die heb ik Elien, die heeft gisteren een lesje meelopen gekregen
Purple doet het zo ontzettend goed! De anabolen slaan aan heb ik vandaag gezien. Ze stond lekker buiten en naast haar begon mijn jaarling mini uit haar plaat te gaan en ze wilde mee rennen en BOEM! Ik wilde er al naar toe lopen, maar ze stond zo op!! Tot 2x toe gewoon Hier nog wat foto's van vandaag: