Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
salitka schreef:Haha sorry Ginus bedoel ik dat is een bekende van ons mijn zwager heeft hem zadelmak gemaakt en 3 jaar gereden, daarna naar Robert Puck gegaan. Als ze echt op haar papa lijkt, kan je er best nu op gaan zitten, dan is ze zadelmak geboren
djengiz schreef:Wat een leuk topic!!!
Ik heb sinds een paar maandjes ook een g'tje, Geronimo (Glock's)Ziesto x Kingston.
Hij doet het ontzettend goed en is onwijs nuchter in zijn kop, heerlijk dier!!
Hij is 1.62 en ongeveer drie maandjes onder het zadel, rijd hem nu 2x in de week.
Ik ben niet zo'n held met foto's plaatsen dus hoop dat ze het doen.
[ Afbeelding ][ Afbeelding ][ Afbeelding ]
SamsonLot schreef:Na het hele topic al mee te lezen wordt het misschien tijd om mijn g`tje, Gian ook eens te melden
In februari tegen een leuk paard aan gelopen. Direct verliefd. Was niet op zoek naar een paard maar hij was te leuk om te laten staan. Niet direct de beslissingen genomen, thuis eerst goed moeten overleggen en zelf goed over na moeten denken. Maar verliefd is verliefd. En gelukkig mocht hij komen.
Mei is hij pas gekomen. Was de stal geregeld en was hij geruind.
In mei ook langzaam aan begonnen met grondwerken. In juni begonnen met dekje, singeltje en etc. Ook bij mijn paardje kan ik zeggen dat hij zadelmak geboren is. Heeft geen stap verkeerd gezet. Sinds 3 weekjes nu ook langzaam aan begonnen met rijden en afgelopen maandag voor het eerst los gereden. Ging super goed!
Vind het leuk om alle ervaringen te volgen en ook de manier waarop iedereen zijn paardje aan het beleren is.
Hieronder nog een foto`tje van ons:
http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-AJXBLTUZ.jpg