Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:32

_San87_ schreef:
Ik vind zelf een offwhite rijbroek veel mooier dan echt spierwit :o. Al heb ik zelf ook een spierwitte omdat ik dat mooier vind staan bij mijn jasje.

Ik heb allebei en ik weet dat het allebei not done is voor normaal maar goed, een dure Pikeur of Kentucky oid, vlek erop die er niet meer uit wil, dus nieuwe broek voor wedstrijd maar die oude vind ik echt zonde om helemaal af te danken. Het is toch duur genoeg. En ik trek sowieso elke dag een schone rijbroek aan, dus bruin, blauw of wit, whatever :D

EmeseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:34

Mijn tweedehands nieuwe witte rijbroek, die heel mooi wit was, was na mijn 1ste wedstrijd vies!! (Had het zadelvet, ook op de randen gesmeerd :P :o :o _O-

EmeseS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:35

Mijn tweedehands nieuwe witte rijbroek, die heel mooi wit was, was na mijn 1ste wedstrijd vies!! (Had het zadelvet, ook op de randen gesmeerd :P :o :o _O-

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:35

Urielle schreef:
_San87_ schreef:
Ik vind zelf een offwhite rijbroek veel mooier dan echt spierwit :o. Al heb ik zelf ook een spierwitte omdat ik dat mooier vind staan bij mijn jasje.

Ik heb allebei en ik weet dat het allebei not done is voor normaal maar goed, een dure Pikeur of Kentucky oid, vlek erop die er niet meer uit wil, dus nieuwe broek voor wedstrijd maar die oude vind ik echt zonde om helemaal af te danken. Het is toch duur genoeg. En ik trek sowieso elke dag een schone rijbroek aan, dus bruin, blauw of wit, whatever :D

Oh, voor normaal zou ik die kleuren ook niet snel aantrekken, maar dat is vooral omdat ik zwarte broeken het mooiste vind, haha :D.

Kan je je witte broek niet meer schoon krijgen met bleek? Op offwhite werkt dat uiteraard niet :+.

Urielle

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 19:38

Nee, helaas, ook al geprobeerd. Het zal wel echt in de vezels getrokken zijn en dan kun je alleen nog knippen en ander lapje op stikken (over nog erger voor schut gesproken :Y) )

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:01

Wat ik trouwens vroeger al niet vond kunnen en nu nog steeds niet is
Op (teen)slippers of andere open schoenen met paarden bezig wezen. Ik vind dat zo dom en onverantwoord!

Biggetjes roze rijbroeken bij volwassen dames met een maatje meer -O-

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:09

Dubbelop :D

Dat vind ik trouwens voor alle roze kleren bij volslanke dames. Waar ik zelf ook onder val voor ik iemand voor het hoofd stoot.
Overigens vind ik dat categorie "niet mooi", als iemand zich daarin prettig voelt moet ie het vooral lekker dragen. Zoals ik eigenlijk bij alle kleding heb.

Slippers op stal is een echte no go ja. Kindje wat mij op stal altijd komt helpen had laatst slippertjes aan, heb ik gezegd dat ze tegen haar moeder moest zeggen dat dat echt niet mocht. Nu komt ze telkens met paarse regenlaarsjes, zo schattig :D

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:15

Ik heb ooit een roze/oaars fleece vest gehad van een ruitersportzaak met sponsoring achterop. Totaal niet mijn kleuren maar hij zat zo lekker dat ik hem jaren later nog steeds aan heb (gekregen op Zelhem, dus tel maar terug). Zit nu een gat naast de rits maar voor mesten en thuis rijden pak ik hem nog snel. Ook geen ramp als ik hem aan de kant gooi en de hond gaat erop liggen. Zal hem missen als de rits echt de geest gaat geven.
Hier ook iemand op Uggs gehad. Snap niet wat je daarmee bij de paarden moet. Kan je nog geen stal mee mesten volgens mij.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:43

ik heb een jaar lang in een witte rijbroek gereden :D had geen broek en kreeg hem van dorpsgenootjes( waarmee ik op les zat ) omdat die niet meer paste. kreeg mijn benen er haast niet in en veel te strak, maar wat heb ik er trots mee rond gelopen :D

hannahaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 10:53

DendroFleur schreef:
Ik heb ooit een roze/oaars fleece vest gehad van een ruitersportzaak met sponsoring achterop. Totaal niet mijn kleuren maar hij zat zo lekker dat ik hem jaren later nog steeds aan heb (gekregen op Zelhem, dus tel maar terug). Zit nu een gat naast de rits maar voor mesten en thuis rijden pak ik hem nog snel. Ook geen ramp als ik hem aan de kant gooi en de hond gaat erop liggen. Zal hem missen als de rits echt de geest gaat geven.
Hier ook iemand op Uggs gehad. Snap niet wat je daarmee bij de paarden moet. Kan je nog geen stal mee mesten volgens mij.

Heb ooit een keer een meisje op uggs, jas met bontkraag en blackberry (was rond 2010) haar pony buiten zien zetten en ze had een stuk of 4 vriendinnen mee die er precies hetzelfde uit zagen. Door mijn hoofd ging dezelfde gedachte :')

's Zomers reed ik ook met witte rijbroek, een uurtje groepsles per week, dat wel.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 11:03

hannahaapje schreef:
DendroFleur schreef:

Heb ooit een keer een meisje op uggs, jas met bontkraag en blackberry (was rond 2010) haar pony buiten zien zetten en ze had een stuk of 4 vriendinnen mee die er precies hetzelfde uit zagen. Door mijn hoofd ging dezelfde gedachte :')

's Zomers reed ik ook met witte rijbroek, een uurtje groepsles per week, dat wel.

Haha of die nou bij stal staan of bij school, ik vind het sowieso al erg sneu :')

frensje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 16:26

Haha ik heb altijd (oude) Uggs aan op stal. Uggs zitten zo lekker, zelfs in de zomer... En ik ben 37 :P

PaloohJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:34

Afbeelding

hahah jongens dan ben ik heel erg fout,
maatje meer, ruitjes broek, felle kleuren, ruitjes sokken, shirt in mn broek anders kruipt die omhoog door mn bp :p

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:57

Nies_ schreef:
Soraya10 schreef:
Nou over zweetvlekken. Wij hebben er 1 op stal die altijd na het rijden een zweetvlek op haar kont heeft!!! Nou hoe is dat mogelijk??? We raken er op stal soms niet over uitgepraat. En dat ze dat zelf niet ziet als ze haar rijbroek uitrekt. Die zweet zich dus letterlijk uit haar naat!

Kunststof zadel misschien? Stond laatst nog een topic over :))

Nou het maakt niet uit op wat voor zadel want ze rijd op verschillende paarden en verschillende soorten zadels en zij is de enige.

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-13 18:59

Urielle schreef:
Soraya10 schreef:
Nou over zweetvlekken. Wij hebben er 1 op stal die altijd na het rijden een zweetvlek op haar kont heeft!!! Nou hoe is dat mogelijk??? We raken er op stal soms niet over uitgepraat. En dat ze dat zelf niet ziet als ze haar rijbroek uitrekt. Die zweet zich dus letterlijk uit haar naad.

Heb ik ook op warme zomerdagen hoor, net als van die supercharmante zweetplekken net onder je boobies. Genant maar je kunt er weinig aan doen verder lijkt me :)

Misschien moet ze een andere rijbroek nemen? Ik weet t ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 10:39

Bij ons zijn er ook zat die een zweetplek op hun achterwerk hebben. Vind het eerlijk gezegd niet zo heel vreemd. Zie het ook met regelmaat op wedstrijd/clinics e.d.

Soraya10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:49

[***] schreef:
Bij ons zijn er ook zat die een zweetplek op hun achterwerk hebben. Vind het eerlijk gezegd niet zo heel vreemd. Zie het ook met regelmaat op wedstrijd/clinics e.d.

Nou eerlijk gezegd is t bij meerdere van ons nooit opgevallen en eigenlijk vind ik t raar dat je zweet bij je reet.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:49

Soraya10 schreef:
[***] schreef:

Nou eerlijk gezegd is t bij meerdere van ons nooit opgevallen en eigenlijk vind ik t raar dat je zweet bij je reet.

Leg eens uit waarom je dat raar vind?

Nibbit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:52

Ik denk dat je daar niet zweet, maar wel op je rug en dat dan naar beneden loopt, totdat er een ronding komt :)) en dan... drup, daar is de natte plek 8-)

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 12:52

Nibbit schreef:
Ik denk dat je daar niet zweet, maar wel op je rug en dat dan naar beneden loopt, totdat er een ronding komt :)) en dan... drup, daar is de natte plek 8-)

Prachtig omschreven :P

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 13:17

Nibbit schreef:

Mis de vind ik leuk knop :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:24

kiki1976 schreef:
Nibbit schreef:

Mis de vind ik leuk knop :D

Ik ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 15:26

Soraya10 schreef:
[***] schreef:

Leg ons eens in vredesnaam uit waarom je NIET zou kunnen zweten bij je reet????

Nog nooit van de welbekende "zweetreet" gehoord als je bijv op een plastic stoel zit en het is een graadje of 30?

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:04

Ik gebruik mn oude uggs bij de paarden want dr zitn gat in, vind t wel lekker warm in de winter :=

pleiada

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-13 16:45

Eh ja sorry hoor maar als het warm is heb ik toch ook echt een zweet reet na het rijden,lijkt me vrij normaal en ik vind het een beetje belachelijk als je iemand daar voor uit gaat lachen..