Respect voor jullie beiden....Voor de TS om zo'n beslissing te maken en alleen maar in het belang van het dier... en als tweede voor Matheno.. Die hem nog een kans gegeven heeft en dit tot nu toe nog steeds goed uit pakt... Echt Respect..
En wat fijn dat het met de buurvrouw weer langzaamaan de goede kant op gaat...
Ed heeft inmiddels al een fijn thuis gevonden bij mij
Geweldig! Veel plezier samen!
Matheno
Geplaatst: 10-06-13 10:52
Vandaag wordt Gino gecastreerd, hij staat nu 24/7 op de weide. Begin van de nieuwe maand gaat Ed ook 24/7 lekker de weide op. Wordt alleen even puzzelen qua gewicht. Ed heeft flink overgewicht en is ondertussen wel een kilo of 50 afgevallen maar mag er nog steeds wel wat af
strookbegrazing? doet t hier erg goed moet ik zeggen. Ahh arme Gino wat zal hij buikpijn hebben strakjes.
paulinebes
Geplaatst: 10-06-13 11:26
wat heerlijk voor hem! Hoe heb je die 50 kilo eraf gekregen? En hoe hou je het er inderdaad af? Niet elk paard wordt te dik van 24/7 gras natuurlijk, als je verder niets bij voert. En ach paar kilootjes te dik vind ik vaak helemaal niet misstaan....
50 kilo eraf door beweging en arm hooi Ed is natuurlijk een koudbloed dus die worden sowieso snel dik, en als het nou maar een paar kilootjes teveel waren... haha Strookbegrazing kan ik wel gaan doen ja.
De merries vinden hem een ware god, worden spontaan hengstig van hem haha Scheelt ook dat er voor de rest geen andere ruinen zijn denk ik. Mijn 2 jarige is pas geruind maar staat nu 24/7 in een volle weide, dus Ed heeft de merries allemaal voor zichzelf