Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Rocamor schreef:@[***], inderdaad, als je rekening met elkaar houdt. Maar dat betekent ook, dat je zelf bewust moet zijn van het feit dat je met een paard op de weg bent en dat niet elke andere weggebruiker zich bewust is / kan zijn van de "gebruiksaanwijzing van het paard". Daar ben je zelf verantwoordelijk voor.
Net zoals je geen kleine slingerende kinderen alleen op pad stuurt en daarna een andere weggebruiker de schuld geeft dat die kleine een ongeluk heeft gehad omdat ie met zijn geslinger op de verkeerde weghelft kwam.
Huertecilla schreef:Nee, dat dénken de meest mensen met een paard.
Dat is een fundamenteel probleem.
Met dergelijk fundamenteel onveilig onbenul hoor je niet op de weg.
.
NOT!
Dan bedank ik ook vriendelijk!
Ik verbaas me er zelf ook nog steeds over. 
stef schreef:Wel opvallend dat mensen de laatste dagen ineen aanvaringen hebben gehad. Zo best fietsweer is het nu ook weer niet.
En ja, hier rijdt ook weleens een pelotonnetje dat de hele weg gebruikt...
Ach, krijg je niks van.
Maar de scheld kanonnades die hier beschreven worden, spontaan nadat er weereens een wielrentopic loopt, nee, sorry
wielertopic? Niet gezien 

Zo lang het niet regent of heel hard waait zie je ze gewoon hier hoor! Vooral in de zomermaanden. Net dazen
stef schreef:Sorry maar ik heb echt het idee dat een aantal verhalen hier ter plekke verzonnen worden om wielrenners maar in een kwaad daglicht te kunnen zetten.