Balou_k schreef:Miejmoon haasten moet natuurlijk nooit!
Is het weer bijna nieuwe foto's tijd?
Oepss.. hurry had worry moeten zijn.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Lorette_ schreef:Muziekje past qua tekst wel mooi bij mijn gevoel, dus vond het leuk om die onder het filmpje te zetten. Met als bijkomend voordeel dat je niet ons "Jaaa, goedzo Frummel!", "Frummel, wat ben je knap!", "Braaf, kereltje" en "Toe maar, vent, hup!" (want hij is zo nuchter dat het gas er niet vanzelf opzit) hoort.
Heb afgelopen nacht de oranje terrorist nog staan poetsen.Hij belaagde me tijdens de avond-/nachtronde. Dan probeer ik zijn bed op te maken voor de nacht (mest eruit en eventueel vlas glad trekken), maar dan komt hij met zijn hoofd en hals over mijn schouder en dan brengt hij de kin naar zijn borst. Ik word dan achterover tegen hem aangedrukt en in een reflex zwaai ik met mijn armen voor mijn evenwicht, maar aan die armen zitten op dat moment een bakje en een harkje, dus dan vliegt alles in het rond....... *zucht* Voor hem is het een zeer effectieve houtgreep. Ik noem het uitmesten voor gevorderden. "FRUM, toe nou even!! Ben bijna klaar." *worstelt zich los* Vervolgens lebbert hij mijn jas, mijn gezicht en mijn haar af en kriebelt hij enthousiast met zijn bovenlip over mijn gezicht en nek. Zou niet zo erg zijn, als hij geen mond van schuurpapier had... Dat voelt niet heel prettig
Dus ik probeer zo goed en zo kwaad als dat kan zijn neus te ontwijken, terwijl ik uitmest en zijn water ververs. Tegen die tijd gaat hij meestal over op Plan C: steel mestbakje OF poep in waterbak (geen mestbal ernaast, ik snap niet dat hij die coordinatie dan weer wel heeft
), want dan ben ik langer in de stal om alles schoon te maken.
Gisteren was hij zo extreem dat ik hem eerst ben gaan poetsen, want de kriebelnood was blijkbaar errrrrug hoog. Hij verhaarde, dat verklaart zijn gedrag.
Misschien ga ik er morgen nog even op. Weet het nog niet zeker. Anders volgend weekend of zo. Vaker hoeft van mij niet. Hij hoeft niet voor een bepaalde tijd ingereden te zijn en hij is nog jong zat.