Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Arabiertje* schreef:Denk je dat iedereen nu echt het zelfde is? Logisch dat elke handelaar geld uit een paard klopt. Maar niet ELKE handelaar, laat een paard naar een slechte thuis vertrekken. En zeker JVDH niet, daar komt zelfs niemand slechts binnen. Ik vind absoluut niet dat je er over moet oordelen, als je er niet geweest bent en al zeker niet als je ze niet kent. Maar eindeloze discussie, ik weet het mijne ervan. En die mening behoud ik ook.
studiemiep schreef:btw ik ben er van overtuigd dat als je echt om je paard geeft je zelf ook de tijd neemt om zelf een baas te zoeken...inruilen is wel lekker makkelijk he...... hup "probleem"weg.

studiemiep schreef:ik zeg ook niet dat de paarden het bij JvdH het slecht hebben of slechte baasjes krijgen.
Ik zeg alleen dat TS er voor een paar 1000 euro bij in schiet....... (tuurlijk zit er altijd een bepaald winstpercentage..dat is bij elke paardenboer (ook de duurdere) alleen echt ik vind dit een slechte ruil vanuit TS haar kant. (vanuit JvdH zijn een kant een PRIMA deal...).
btw ik ben er van overtuigd dat als je echt om je paard geeft je zelf ook de tijd neemt om zelf een baas te zoeken...inruilen is wel lekker makkelijk he...... hup "probleem"weg.
Arabiertje* schreef:Denk je dat iedereen nu echt het zelfde is? Logisch dat elke handelaar geld uit een paard klopt. Maar niet ELKE handelaar, laat een paard naar een slechte thuis vertrekken. En zeker JVDH niet, daar komt zelfs niemand slechts binnen. Ik vind absoluut niet dat je er over moet oordelen, als je er niet geweest bent en al zeker niet als je ze niet kent. Maar eindeloze discussie, ik weet het mijne ervan. En die mening behoud ik ook.
Iessie schreef:...
Lady wat is een lagere prijsklasse? Bij de ene persoon is dat 1000 en bij de andere 3500 euro.
En moet hij al zadelmak zijn?