Maar dat is dan als ik erop zit. Als ik in de verte al een vrachtwagen aan zie komen probeer ik snel naar het oprijlandje van een boer te gaan zodat we wat afstand hebben. Maar ik begrijp dat dat bij jou niet gaat.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar dat is dan als ik erop zit. Als ik in de verte al een vrachtwagen aan zie komen probeer ik snel naar het oprijlandje van een boer te gaan zodat we wat afstand hebben. Maar ik begrijp dat dat bij jou niet gaat.
.
). Ik zag de bui al hangen en ben afgestapt. Die l*l vond het niet nodig om vaart te minderen of opzij te gaan waardoor hij ons met volle snelheid op nog geen 30 cm passeerde, en Ino schrok zich, uiteraard te barste en lag op zijn rug in de sloot
. Gaat dat stomme stuk verdriet ook nog eens een potje ruzie met me maken terwijl Ino lag te spartelen in de sloot
. Gelukkig is hij er zelfstandig uit weten te komen en had hij er niks aan over gehouden. Gelukkig was Ino dan wel zo'n enorme brave dat we daarna met het zelfde vertrouwen in elkaar konden blijven buiten rijden
Dom natuurlijk maarja ik ben dan zo bang. Terwijl ik nooit een slechte ervaring met die dingen gehad heb.
Maargoed hier op bokt teveel enge verhalen lezen is schijnbaar ook niet zo goed voor je.
Dan heb ik het al en als ik dan op zo'n landje sta dan kriebelt mijn hart nog steeds.

. En die vent schelden op mij dat ik dan opzij moet gaan
. Ik heb hem maar verteld dat dat niet kon omdat er een auto op stond, en dat als hij even gas had losgelaten zodat we nog dat opritje op hadden kunnen schieten er niks aan de hand was geweest. Hij had dan nog wel het fatsoen om behoorlijk in te binden toen hij inderdaad de auto zag staan. Er rijden in die omgeving ook behoorlijk wat kleine ( vanaf 6 à 7 jaar oud) kinderen zonder begeleiding op pony's rond, dus wat meer verantwoording van de chauffeurs van groot matrieel is dan wel nodig.
Hij zal voortaan wel opletten want hij reed bijna de sloot in.
Inoterry schreef:Dat spul is alleen alles behalve gezond voor je zadel, en ik heb geen geldboom in de tuin
Zoals ik al in dat topic schreef ik heb het zelfs op mijn autostoelen gebruikt
is thuis in de bak een superpaard. En kan daar juist heel veel vertrouwen geven. Mocht iemand dus gaan zitten knijpen gaat die alleen een tikkie harder stappen ipv weg te schieten of te gaan draven
Ik zie dus aan het paard of iemand weer bang begint te worden en kan daarop inspelen. Ook omdat ik snap wat angst is. En ik ben erg gelukkig met mijn instructeur die ook snapt dat ik soms angst heb, en me nooit verder pusht dan wat ik aankan. Ik kan me nog een les herinneren dat Clips (de draak hier op stal) erg vervelend was gelijk in het begin van de les. Springerig en stuiterig. Das voor mij teveel, en gelukkig vind mijn instructeur het dan niet erg als ik afstap en eerst longeer (Clips moet dan gewoon even dr ei kwijt
).
. En dan ging het niet over een zadel onder de 1000 euro
.
Dat heeft die van mij deze week ook al 2x geflikt

Ben echt blij!