Ik heb er weer een paar!
Een (of twee.. kan me niet herinneren) meisjes die op een stal zijn, ik heb geen idee meer waarom. Maar daar hangen ketens aan de muur en die rammelen 's nachts, blijkt er een spookpaard te staan.

Die laten ze dan vrij

En die twee meisjes op die haflingers. Het ene meisje komt een ander meisje tegen, die op vakantie is, en die mag bij haar komen paardrijden. Zij heeft een haflingerstoeterij en
het vakantie-meisje gaat naar de vader van het
eigenaar-meisje, in de bergen, en het gaat
stormen etc. En dan raakt ze verdwaald.
(((((hoi dit bovenstaande verhaal gaar over franka die naar haar opa of vader vaak eten en post gaat brengen. Haar vriendin komt slapen en wil dat ook doen en verdwaald maar later komt franka naar de stad en gaat ze daar naar school en paard mag mee.)))))
En de RAPpers geloof ik, die gaan rijden op het ijs en dan zakt dat paard van hun door het ijs.
En dat paard dat in dat ravijn viel en met de rivier is meegegaan. Dat meisje krijgt verhalen door een dromenvanger oid...
En ik weet niet of het een ander is dan Dusty de mijnpony, maar dat meisje dat haar huur moet betalen en fruit verkoopt, en om aandacht te trekken bindt ze een bel aan het been van haar pony...
En Donder en Bliksem! De shet en het veulen.
Donder, Bliksem en Flits...