Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peanutbutter schreef:'' Aaah die merrie is dus drachtig !! Weten jullie al of het een merrie of hengst wordt![]()
( aldus een M2 ruiter met 3 paarden )
Peanutbutter schreef:Weten jullie al of het een merrie of hengst wordt![]()
_Hedwig_ schreef:Gribeltje schreef:Ik had enkele weken geleden nieuwe transportbeschermers gekocht voor men paard.
Eerst volgende keer ben ik paard aan het klaarmaken voor wedstrijd, zegt hij...
Kom Cis, we gaan u "skibotten" aandoen.
HAHA![]()
(hij weet wel beter dan dat, maar vond ze daar op lijken)
Wat een knap paard die zo kan praten...
Maartje1990 schreef:ah.. bedenk me er net nog 2.
Mijn shet inderdaad wat dik... is die altijd. En een flink aantal jaar geleden reed ik zo op 'm kom ik langs iemand die ik vaag ken. Vraagt ze zo 'is dat een paard?' waarop ik zeg 'nee het is een pony' zij 'nou, hij is zo dik als een paard!' ... tikje beledigt was ik wel hoor, ik ontken niet dat hij (te) dik is maar dik als een paard komt hij toch niet bij!
Nog een andere... zo leuk, deed ik regelmatig als ik met m'n paard aan 't rijden was en mensen vroegen dan 'mag ik 'm aaien?' ... nou geen probleem, mijn haf is zo braaf als ik weet niet wat, maargoed ik zeg altijd doodleuk 'dat is goed hoor, maar pas wel op! want haar vader was een hengst!' .... geweldig hoe mensen dan toch verschrikt een stapje achteruit zetten
abeltje_xx schreef:er schiet er net een binnen!
ik rij regelmatig met mijn verzorgarabiertje door het dorp. 's zomers stoppen we vaak bij de snackbar en eet ik te paard een ijsjepaard gaat netjes in het parkeerplak op de parkeerstand ( op rust dus
) zolang ik haar bij fietsen weghoud is alles in orde ( fietsen moeten omgegooid worden
)
ik was op een dag met een vriendin en haar fries op stap, zij was nog niet vaak buiten geweest en wilde eigenlijk graag eens door het dorp rijden, maar in haar eentje leek dat haar niks. dus kon ze best mee op sleeptouw, de paarden vonden elkaar hardstikke leuk dus dat was alleen maar gezellig.
eenmaal bij de snackbar is zij in het enige parkeervlak gaan staan, daar stond ze wat rustiger en ik heb het paardje maar voor de snackbar, op het pleintje ervoor, geparkeerd.
paardje stond heerlijk te soezen.
er zat een oud menneke op een bankje voor de snackbar, echt zo'n oud baasje die de paarden duidelijk heel leuk vond. na de fries uitgebreid te complimenteren richtte hij z'n aandacht op ons.
dat hij dit ook zo'n leuke ponnie vond ( ik schrijf het expres zo, het kwam er zo lekker plat uit)
of er misschien een arabier in zat..
"nou het is een arabier, meneer"
"ja maar toch zeker geen hele"
net op het moment dat ik wil zeggen dat het toch echt een raszuivere arabier is, tilt emily haar hoofd op, zet haar neusgaten wijd, ogen wijdopen en snuift en proest een keertje hard in het gezicht van de meneer.![]()
"oh ja, nu zie ik het wel"![]()
dat je mevrouw toch geen halve arabier moet noemen, danku vriendelijk
Vienna2007 schreef:Mijn broertje (nu 8, toen een jaar of 6) moest met mij mee naar de les, maar het paard werkte niet echt mee, dus ik moest hem even op zijn plek zetten... Nou alles wel en aardig. Stap ik even later af. Zegt mijn broertje "Waarom deed je zo lelijk tegen ***? Ik vond het echt zielig" Dus ik uitleggen dat hij heel vervelend was en dat hij die dingen niet mag doen.
Was het even stil................. "Ik ga het tegen mamma zeggen".
Haha...
abeltje_xx schreef:er schiet er net een binnen!
ik rij regelmatig met mijn verzorgarabiertje door het dorp. 's zomers stoppen we vaak bij de snackbar en eet ik te paard een ijsjepaard gaat netjes in het parkeerplak op de parkeerstand ( op rust dus
) zolang ik haar bij fietsen weghoud is alles in orde ( fietsen moeten omgegooid worden
)
ik was op een dag met een vriendin en haar fries op stap, zij was nog niet vaak buiten geweest en wilde eigenlijk graag eens door het dorp rijden, maar in haar eentje leek dat haar niks. dus kon ze best mee op sleeptouw, de paarden vonden elkaar hardstikke leuk dus dat was alleen maar gezellig.
eenmaal bij de snackbar is zij in het enige parkeervlak gaan staan, daar stond ze wat rustiger en ik heb het paardje maar voor de snackbar, op het pleintje ervoor, geparkeerd.
paardje stond heerlijk te soezen.
er zat een oud menneke op een bankje voor de snackbar, echt zo'n oud baasje die de paarden duidelijk heel leuk vond. na de fries uitgebreid te complimenteren richtte hij z'n aandacht op ons.
dat hij dit ook zo'n leuke ponnie vond ( ik schrijf het expres zo, het kwam er zo lekker plat uit)
of er misschien een arabier in zat..
"nou het is een arabier, meneer"
"ja maar toch zeker geen hele"
net op het moment dat ik wil zeggen dat het toch echt een raszuivere arabier is, tilt emily haar hoofd op, zet haar neusgaten wijd, ogen wijdopen en snuift en proest een keertje hard in het gezicht van de meneer.![]()
"oh ja, nu zie ik het wel"![]()
dat je mevrouw toch geen halve arabier moet noemen, danku vriendelijk