Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marijepagter schreef:Rianne_Tuck schreef:Weet nog wel dat ik altijd droomde over een eigen paard... Tja moet je terug fietsen van de manege en dan ga je lichtrijden op de fiets en in de verlichte zit voor een hobbeltje... En vooral je fiets aanmoedigen om in galop te gaanEn altijd je cap op
dat doe ik nu nog steeds hoor
Doanique schreef:Ik heb tot groep 8 nog paardje gespeeld, en toen moest ik naar de middelbare
Mandy1990 schreef:Mars schreef:Ik was met ponybeesten altijd wel een lieve penny, onze hond thuis had het zwaarder te verduren! Daar bouwde ik de meest onmogelijke hindernisparcourtjes voor in de tuin waar het arme beest overheen moest springen, als ik daar nog aan denkEn natuurlijk moest ie ook leren om 'aan de teugel' over de hindernisjes te gaan, en ik bedacht allerlei constructies met riempjes etc om dat voor elkaar te krijgen
Haha dit is zo herkenbaar!
KirstenVosje schreef:Dat van die hond is zo herkenbaar.
Ik laat em ook altijd hindernissen springen, en volgend jaar ga ik em misschien voor de slee spannen.
(Maak je geen zorgen, dat kannie wel hebben, het is een hele sterke hond van bijna 80 cm hoog. En een en al spier.)
nikkialex schreef:KirstenVosje schreef:Dat van die hond is zo herkenbaar.
Ik laat em ook altijd hindernissen springen, en volgend jaar ga ik em misschien voor de slee spannen.
(Maak je geen zorgen, dat kannie wel hebben, het is een hele sterke hond van bijna 80 cm hoog. En een en al spier.)
Dat heb ik ook gerprobeert,
Met een skate bord en een lange slof teugel..
Alleen hond stapte er geen ene piieeepp van.
(hij is ook sterk hoor! ze zijn gefokt om karren te trekken)
nikkialex schreef:(nu galopeer in soms nog door de kamer heen) #schaaamm#