Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
nou die ruin die gaat wel zakken in prijs hoor 12500 euro duhhhh wel een poepie om te zien 

balen dat het zo ver weg is, nu kost het me gelijk een dag. 
NatasjavE schreef:Geen enkel probleem mee. Bij mij is het zo dat als ik het paard zie ik binnen 5 minuten weet of het hem wordt.
(Mits gezond, mits moederlijn goed, etc, etc)
Nadeel is ook wel geweest dat ik binnen 5 minuten weet dat het hem niet wordt. 2 uur rijden en dan hoefde ze hem niet eens van stal te halen. Vinden niet alle verkopers leuk.
Adin schreef:trouwens, de vosruin waar je zo weg van was Tita, heeft een 3 op het straalbeen rechtsvoor, dat was de ' kleine" bemerking.
Nou heb net een geweldig paard moeten laten inslapen met een 2-3 op het straalbeen dus ik hoef 'm niet.
Ga het dit weekend niet redden om het mooie paard te bekijkenbalen dat het zo ver weg is, nu kost het me gelijk een dag.
nicky_rilana schreef:NatasjavE schreef:Geen enkel probleem mee. Bij mij is het zo dat als ik het paard zie ik binnen 5 minuten weet of het hem wordt.
(Mits gezond, mits moederlijn goed, etc, etc)
Nadeel is ook wel geweest dat ik binnen 5 minuten weet dat het hem niet wordt. 2 uur rijden en dan hoefde ze hem niet eens van stal te halen. Vinden niet alle verkopers leuk.
ik heb liever dat dan dat ze helemaal niet komen, of zeggen'' ow is wel een leuk paard, maar ik wil geen hengst" dan denk ik dat had je al eerder kunnen weten, of ik vindt hem niet zo leuk, tewijl je alleen maal losgereden hebt.
Adin schreef:hoor net dat ie geopereerd is aan ocd in de sprong, dat ze hem toen gelijk verder hebben laten rontgenen om zeker te weten dat er niet meer speelt en verder was hij goed.
Tjsa, mijn paard Joey heb ik destijds ook laten opereren aan ocd, nooit last van gehad dus wat dat betreft durf ik die gok wel te wagen. Deze durf ik alleen nog niet opdan zet ik hem bijvoorbeeld eerst ergens neer waar hij doorgereden wordt.
Maar het is weer 2 uur en 170 km hier vandaan, pfff