) en klapten voor Steffen Peters en Adelinde. De belangstelling is dus niet geheel hetzelfde als die wij als Nederlanders voor Edward en Totilas hadden haha. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) en klapten voor Steffen Peters en Adelinde. De belangstelling is dus niet geheel hetzelfde als die wij als Nederlanders voor Edward en Totilas hadden haha.
. 

.

! Wat een prachtige dag vandaag he? Hier schijnt het zonnetje en ik heb al 12 uur lang een gekke lach op mijn gezicht en een kriebel in mijn buik!
). Klinische keuring deed hij fantastisch, hij moest even wennen aan nieuw terrein dus brulde soms wat, maar stond bv bij buigproef rustig om zich heen te kijken. De klinische keuring ging vrij snel, maar alles gelukkig goed!
.
.
. Toen heb ik hem in het paddock gezet en dat vond hij erg prettig. Hij heeft zijn omgeving wat bekeken, lekker gelopen en er waren nog twee aan het rijden en toeng ging hij mee lopen. Daarna ging lekker rollen! Heb nog eventjes gefreestyled (volgen, leiden, stappen) en daar reageerde hij al super op!
Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen en ik beheer niet over het geld, dat doet mijn vader allemaal dus die regelt dat wel. Ook zetten wij hem wel in de verzekering. Maar ik moet zeggen dat ik me daar totaal geen zorgen over maak, ik hou me meer bezig met andere dingen met betrekking tot Comique.