Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
blensink schreef:lonniejj wat moeilijk voor je![]()
Ik hoop zo dat het een dipje is.
Je voelt het zelf erg goed aan, ik zal voor je duimen.
Een hele dikke knuffel.
Ik vind het fijn weer in dit topic mee te praten.
We zitten ondertussen in Benidorm en ik moet zeggen dat ik hier wel rust heb.
Thuis zijn kan ik niet, waarschijnlijk blijven we hier nu komende maanden en gaat het wat beter met me.
Marriane weet niet of je het tegen mij hebt maar deze avater heb ik alweer een tijdje![]()
Leuk dat jij hier ook nog steeds bent, hopelijk gaat alles goed met je.
elliecuijk fijn te horen dat het beter gaat met Ruana.
Nu inderdaad op krachten komen maar super dat het kwaad vermeden is ondertussen.
Nog gefeliciteerd met je verjaardag en wat toevallig dat het veulen precies een maand voor je verjaardag is geboren.
Nu extra kosten met een veulen moeilijk hoor als je dat niet verwacht had.
blensink schreef:Isapaardje moeilijk inderdaad die ups en downs, het mooiste is dat de band en zorgen je een hecht team maakt.
Veel sterkte ik weet wat je doormaakt.
lonniejj schreef:Dat patroon herken ik ook heel erg. Zodra er maar een minuscule verandering is bij Romy, vang ik dat meteen op. Ik ga meteen proberen uit te vogelen waar het vandaar komt en wat het precies is. En inderdaad, dan ga ik me als een idioot zorgen maken, alles uitproberen etc.
Het frustrerende eraan is dat ze nu dus achteruit gaat zonder duidelijke reden. En daar kan ik op dit moment echt heel slecht mee omgaan, heb geen idee hoe het komt en of ze wel weer wat beter wordt. Het vreet ook echt heel veel energie..
blensink schreef:Dank je Ellen, ik hoop ook dat je hier voorlopig niet meer mee komt praten omtrent jouw paard.
Maar als je wilt ben je uiteraard welkom om iets te posten.
Hopelijk gaat het met jou ook wat beter ondertussen.
Een dikke knuffel.
elliecuijk tjeetje een gekneusde schouder ook van je paard.Sterkte!
Wat een wildebras jouw merrie.
Inderdaad het gemis gaat denk ik niet weg, maar ik ben blij dat ik het redelijk accepteer dat het gewoon zo is en dat het een stuk beter met me gaat dan een maand geleden.
Inderdaad renate je raakt niet uit het patroon denk ik, maar je leert ermee omgaan.
Ik denk dat we altijd wat voorzichter zijn met dit soort paarden.
Zo kan ik me herinneren dat ik met Flash op pad ging en dacht op dit gaat niet goed.
Dus afgestapt, naar huis gelopen en haar in de wei gezet.
Wat deed die tut knoerthard een wedstrijd met zichzelf houden.
Na verloop van tijd voel je alles duidelijker aan en leer je er mee leven.
Ik vond het altijd wel iets speciaals hebben dat ik haar behalve deze bovenstaande keer goed aanvoelde.
Arme lonniejj ik heb zo met je te doen.
Zou willen dat ik je een beetje kracht kon geven want inderdaad deze zorgen die je nu hebt vreten aan je.
En als je weet dat er geen behandeling meer mogelijk is is het allemaal nog erger.
Ik snap dat je bang bent, het is ook zo moeilijk allemaal.
Ik hoop zo voor je dat ze weer opknapt, mijn duimen blijven iig draaien.
Sterkte vrouw en een dikke knuffel voor jou en Romy.
Isapaardje voor jou ook veel sterkte.
Flash was ook altijd voorzichtig met haar slechte been.
Ik geloof niet dat paarden zich aanstellen om aandacht te krijgen.
Als ze pijn hebben of alleen de herinnering aan pijn dan is dit echt.
En daar moet je naar luisteren.
Wat vervelend dat ze niet meer veel buiten komt.
Kan me je zorgen heel goed voorstellen.
Sterkte en ook een knuf voor jullie twee.
Rebeccatjuh schreef:Sinds de blessures van mijn paard gaat het mij stees meer opvallen hoeveel paarden slecht lopen/ andere bemerkingen hebben.
Heeft nou ieder paard wat en maken wij er ons zo druk om ( en andere mensen niet) of zie ik spoken??