Janique, wat zoek je voor paard? Ik weet een leuke 'opknapper', maar die voldoet misschien wel niet aan jullie eisen..
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.

Saar88 schreef:Wat zou het gaaf zijn als ik de loterij zou winnen, wat ik dan wel niet allemaal zou kopen..!
!

Maar tijdens de zomervakantie zal ik nog wel in nl zijn dus wie weet haha. Saar88 schreef:Ik wist niet dat je zo specifiek verzekeringen kunt afsluiten. Hoeveel kom je dan op qua maandelijkse kosten? Of jaarlijks?
Jij hebt dus eigenlijk een mix van een spaarpotje en een verzekering, misschien is dat best verstandig. De slacht zou ik niet heel vervelend vinden als je het paard toch moet laten gaan, maar ik zou daar wel graag zelf de uiteindelijke beslissing over willen maken, zonder het paard terug te moeten kopen. Weet iemand hoe dat zit?
En ik heb een jaar geleden al een folder van de EFO aangevraagd. Dus ik weet wel waar ik aan toe ben nu. Ik kom uit op 320 (zoiets geloof ik) per jaar, met een verzekerde waarde van 4000 en voor koliekoperaties en operaties van acute botfracturen. Je kan maandelijks betalen, per kwartaal of gewoon per jaar!Alice13 schreef:Lioony schreef:Niet in jou budgetDie merrie is een uitzondering qua prijs denk ik, en die zal vast wel nog niet goed doorgereden zijn. Ze begint over het algemeen pas bij de 8000 en eindigt ergens in de 40
Maar je zou eigenlijk gewoon even moeten bellen, dan weet je het zeker. Ze verkoopt er 200 in een jaar, dus er komt ook altijd wel weer wat nieuws. Ook niet alles wat ze heeft staat op haar website.
Nou dat idee had ik al, vandaar die vraag ook! Ik vind deze al schitterend! en ik ben niet als jij zo'n topruiter die de topsport in gaat
Ze is trouwens ook niet door gereden, maar dat is geen probleem. Als ze maar niet gaat stijgeren en bokken, (ag al val ik er een keer af) vind ik het al goed!
een paard van 8000 zou ik ook verzekeren hoor! maar niet een van 3 of minder!
Nou nee, ben gewoon een B ruiter op wedstrijden en thuis trainen we een beetje op B/L niveau, vooral nog bezig met het losser krijgen van de merrie, meer basis dingetjes en dan gewoon wat oefeningetjes mee pakken om haar nog losser te krijgen. Ik heb wel ambities voor de subtop, maar ik hoef niet binnen een jaar Z te zijn. Ik wil gewoon lekker samen met m'n paard lol hebben en lekker de klasses door kunnen rijden op een makkelijke manier (door je paard dus gewoon goed voor elkaar te hebben). 
Alice13 schreef:Misschien een rare vraag maar ik ben denk ik al wat ouder ten opzichte van jullie. Krijgen jullie je paard of moeten jullie hem zelf betalen? en hoe hebben jullie het geregeld betreft stalling en verder onderhoud?
Toen ik 16 was deelde ik de stalkosten met mijn moeder
@ saar ik had van van ervaring niet zo gelezen hoor(niet arrogant bedoel ik)
Mijn moeder zei (omdat ik nog niet zo lang een hond heb, zie profiel) Ga je toch op misty ( de hond) rijden! ze zei het voor de grap maar echt niet om te lachen!
Twilight1 schreef:ik vind deze echt super leuk:
http://sporthorses.nl/advertentie/paard/id/77314
maar mijn zus wil geen jong paard en zou ook niet zo slim zijn hoor,
ik moet eerst beter leren rijden..
Niet zo doemdenken jij!Twilight1 schreef:ja klopt die had ik gemaild maar is Vraagprijs is 12,500.
en dat ligt weer boven ons budget
en heb een mail terug van die andere
delicious is rond de 8000-8500
prijs kan in overleg nog.
jippie morgenavond gelijk aangeven met me zus bespreken vind haar echt super
Jessicajoann schreef:Oh weer een leukerd gezien http://link.marktplaats.nl/438627098
Ja ik ben echt een pony mens haha !
Kijken jullie allemaal naar paarden? En ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie 'doel' is. Recreatie of hoger op komen met wedstrijden?
Ben 1.78 dus dat gaat 'm niet worden 

(moet zeggen dat ik nu toch zelf wel merk dat ik écht goed voorbereid ben
)
) Maar ik wordt steeds behandeld als een of ander penny meisje die wel "effe" een 3 jarige hengst gaat kopen?! Ik heb daar 3(!!) weken over nagedacht, over het paard. En dat mijn instructrice positief is, zegt heel veel, want die zag het namelijk ook niet zitten met zo'n jong paard. Maar gewoon net doen alsof ik achterlijk ben! Kan dat echt niet hebben hoor..
Laatst ook zei een ander stalgenootje tegen mij, "ja, maar zo'n jonkie kan je maar max. 3 keer in de week rijden hè.." Komop hé! Wat denken ze nou wel niet?! Alsof ik dát niet wist?!
ach jij bent blij met Diëgo, lekker belangrijk dat zij dan betweterig gaan doen