Super goed!!! Wat een mensen heb je toch op deze wereld..
Maar helemaal geweldig om te lezen dat jij het paard nu hebt. Beestje zal snel opknappen! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en ik ben benieuwd naar je topic!!
Waves
Geplaatst: 27-01-10 19:11
tjalk schreef:
super gedaan! heb het hele topic gelezen. Ben erg benieuwd naar een foto
Wat super zeg! Ik ben heel blij voor je dat alles zo goed afgelopen is en hopelijk loopt het nog beter af, dat het paard weer helemaal rad gaat lopen, zonder al te hoge DA rekeningen
Wat ik niet snap, dat die vriendin van haar pissig is omdat jij het paard nu hebt. Je gunt zo'n beestje toch het beste! En die financieele kwesties heb jij niets mee te maken...
K ben heel nieuwsgierig naar een foto!
MarrieLeen
Geplaatst: 27-01-10 20:00
Lonneke, super dat het je gelukt is! Complimenten voor hoe je dit allemaal hebt aangepakt. Hopelijk trekt ze snel bij, ik vermoed haast van wel, als ze al zo happy reageert op haar vrijheid.
Kijk je wel uit met niet teveel ineens willen voeren, maar langzaam opbouwen en ook niet meteen een wormenkuur er in doen. Dekentje kan misschien ook geen kwaad voor even. Des te meer 'vet' kan ze kweken als ze het niet allemaal hoeft op te branden voor het kacheltje warm te houden.
ik heb haar onderdaad nog niks van krachtvoer gevoerd, voorlopig krijgt ze hooi. Ze heeft nu een flink dikke plak gehad. Morgen gaat ze naar de rest, die hebben ook onbeperkt hooi, dus dan kan ze lekker knabbelen. Deken heb ik idd al opgegooid (blij dat ik die niet heb verkocht die dingen, zo zie je maar weer!) en morgen gaat er nog een extra onder als ze 24/7 naar buiten gaat. Er zit echt geen vet op en anders is ze zo ziek. We hebben trouwens wel 3 inloopstallen met stro. Wormkuur heeft ze schijnbaar deze week gehad via iemand op de manege. Ben ik niet heel blij mee, want ik wil even mestonderzoekje doen ipv zomaar een spuit geven zonder dat je weet welke wormen ze evntueel heeft....
Al met al kan ik het nog niet geloven . BEn net gaan kijken, ze stond lekker rustig op stal te slapen. Morgenvroeg gaat ze nog op het weitje dat bij die stal hoort, 'smiddags mag ze lekker bij de groep
rina
Geplaatst: 27-01-10 20:11
Meis ongelovelijk GEFELICITEERD Wat een opluchting voor die merrie en voor jouw.
lonnie schreef:
ik zet haar morgenmiddag bij de rest van de groep, dan zal ik hier een topic maken
Gooi je dan hier even een linkje neer??? ik kom zelden of nooit op ITP en dan mis ik de foto's, want voor deze ga ik echt mijn verbinding plagen
DubbelFun
Geplaatst: 27-01-10 20:13
Ik ken jouw groep verder niet, maar ik zou haar er niet 1-2-3 'koud' bij doen. Zet haar eerst een paar uur met een hooggeplaatste van je groep samen. Dan kunnen die alvast even aan elkaar wennen en zal de hele groep haar niet aanvallen als ze er weer beide bij komen.
Wat fijn dat ze nu lekker staat te slapen. Hoe is het afgelopen op de manege en met de stalbaas?
lonnie
Geplaatst door de TopicStarter: 27-01-10 20:15
met de groep is geen probleem, ik heb een watje van een tinker die al bang is als een ander paard zijn start zwiept en 2 shetjes, 2 ruinen, waarvan er eentje de 30 gepasseerd is (en ook zielig, die heb ik overgehouden aan een inbeslaglegging via de DB en maar gehouden)
bovendien heeft deze groep van juni tot oktober al samengestaan, ze kennen elkaar dus...Een paaltje wordt trouwens lastig met deze keiharde grond
@Brittkitt: stalbaas heeft geld geincasseerd en was verder niet echt benieuwd...ik was daar dus snel weg, nadat ik alle overdreven nieuwsgierige mensen heb afgekapt die al 3 maanden staan kijken en roepen en niet ingrijpen...
xavier1996
Geplaatst: 27-01-10 20:18
Ik vind het assioscaal dat sommige mensen misbruik maken avn de DB Goed gedaan hoor
Xantha
Geplaatst: 27-01-10 20:19
Joepie!! Wat goed zeg, ik heb vanaf het begin meegelezen, maar had nog niet gereageerd!! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
anne_bento
Geplaatst: 27-01-10 20:22
hier ook een stille meelezer, super dat het gelukt is en paardje nu lekker kan opknappen gefeliciteerd!! Ben ook erg benieuwd naar de fotos
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst ! Ik ben erg benieuwd naar een foto....
in ieder geval super dat je dit voor het beestje hebt gedaan !
Britt
Geplaatst: 27-01-10 20:26
Gelukkig was het snel geregeld en kon je op huis aan met je paardje. Nu kan het opknappen beginnen Het kan ff duren, maar dan heb je ook wat! (uit ervaring)
tones
Geplaatst: 27-01-10 20:34
Heerlijk dat je haar nu echt thuis hebt staan. Ik kijk uit naar je topic.
even hele topic doorgelezen en echt super wat je hebt gedaan, zo'n leventje als ze had verdient geen enkel paard. Heel veel succes en plezier met haar, en zo te horen heeft ze nu wél een fijn tehuis!