Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sprigan

Re: Lidmaatschap Horsimo: waarschuwing

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:29

ik ga het heel direct opzeggen en ieder mailadres welke in deze topic staan een mail sturen.
afwachten maar op antwoord.

sprigan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-10 16:44

ps telefoonnummer 0786522700 werkt.
wordt je na vijven en zessen doorgeschakeld, maar het lukt wel!!
dus proberen maar!

nl_t

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 16:32

shera schreef:
Ik ga echt geen aangetekende brief versturen om op te zeggen...
Als mijn opzegging niet over komt stop ik gewoon met betalen.....

hahahaha

miss leuk een mailtje allemaal naar radar? als er daar net zo veel mails binnen komen als posts op dit topic gaan ze ckr op onderzoek uit!

kehdra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-10 17:04

Ik krijg mijn Horsimo ook telkens te laat.
Ook staat er alleen maar oud nieuws in.

Zijn ze nou aan het wanpresteren? ivbm het te laat leveren, want dan kan ik hem opzeggen. ben er zat van.

Tamara21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-10 18:32

Zojuist een email gekregen dat mijn abonnement van Horsimo is opgezegd en dat ik het blad nog krijg tot september.. (daar had ik recht op)
Eindelijk gelukt!!!!!

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-10 20:33

Nu het verhaal van mijn vader zijn Bootjournaal:
nadat ik hem gewezen had op de problemen die spelen bij Publiforce was hij toch ook maar eens gaan kijken wat ze nu hadden afgeschreven afgelopen september/oktober.
Bleek dat ze hem € 23,.. i.p.v. € 19,95 hadden afgeschreven. (€19,95 is de prijs die in de laatste Bootjournaal stond).
Heeft hij dus een mailtje gestuurd met de vraag wat een abonnement kost op Bootjournaal. Binnen 5 minuten antwoord; € 19,95.
Hij antwoord dus meteen terug: Waarom hebben jullie dan € 23,.. bij me afgeschreven?
.................Geen reactie meer.......
Dag erna weer gemaild dat hij het frappant vond dat ze op zijn 1e vraag binnen 5 minuten kunnen reageren en op zijn tweede vraag geen reactie meer komt.
Kreeg hij toch antwoord: Aangezien hij in September/oktober (jaren geleden) lid was geworden en ze dus ook in deze periode afschreven had hij € 23,.. moeten betalen, want er was een prijsverhoging geweest.
Deze hadden ze naderhand weer teruggedraaid.
Met andere woorden: Nieuwe leden betalen dus nu minder dan oude leden die al jarenlang trouwe klant zijn, want terugstorten doen ze het waarschijnlijk niet.

MissDonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-10 17:52

volgends mij betaal ik zelfs 32 euro..

ik ga morgen een brief schrijven aangetekend en dit bovenstaande nummer ook opschrijven.

wat een gedoe hea!

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:51

Shocking news: Ik ben uit het bestand verwijderd! Hoihoihoi, eindelijk! Mailen met astrid@atotzet.nl helpt echt!

kaatjemuts

Woonplaats: in een klein onuitspreekbaar gehuchtje in friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-10 14:55

kleinvosje schreef:
Shocking news: Ik ben uit het bestand verwijderd! Hoihoihoi, eindelijk! Mailen met astrid@atotzet.nl helpt echt!

en ik ben ook door haar uit het bestand verwijdert, na talloze mailen en brieven.. :D

HCRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:06

kaatjemuts schreef:
kleinvosje schreef:

en ik ben ook door haar uit het bestand verwijdert, na talloze mailen en brieven.. :D

ik heb ook bericht dat ik uit het bestand ben verwijderd :-) hehe eindelijk

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-10 09:07

misschien dat ze eindelijk iets geleerd hebben???

yvje6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-10 10:03

Goedemorgen allemaal,
tot mijn stomme verbazing kreeg ik gister een mail terug van Astrid!!!! Dat ze ging zorgen dta ik mijn geld terug kreeg...wat ze teveel hadden afgeschreven, en dat ze alledrie de abonnementen zou beeindigen, en ze betreurde dat het allemaal zo was gelopen, ik zou nog van haar horen. Toen heb ik wel weer ff gelijk teruggemaild dat er bij nog steeds de brief van het incassoburo ligt...........het incassoburo DAT NIKS VAN ZICH LAAT HOREN....PRO INCASSO
Telefonisch zijn ze niet bereikbaar en ik laat me niet in de zeik nemen om iedere keer 70 cent per minuut te betalen en dan 5 min blijven hangen en vervolgens wordt de verbinding verborken want je moet maar mailen, ze hebben het te druk, nou ik heb dezelfde dga nog gemaild en nog steed niks terug gehad op mijn mail, zelfs geen bevestiging...en als je nu eens geen computer hebt???? Ik heb dus gevraagd of ze dat ook ff recht wil breien.
jullie hiren nog van mij

gr yv

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:30

Ik heb ook problemen met Horsimo,

Ik heb in het begin toen het blad net uit was lid gemaakt van dit GRATIS blad via een advertentie via een forum, of het bokt was weet ik niet meer, maar daar heb ik nooit gezien dat je 19.95 moest betalen, want dan is het niet gratis lijkt me.

Krijg nu dus ook dat incasso bureau op mijn dak of ik even 68 euro wil betalen en ook nog 32 euro, dus dat klopt ook al niet.

Ze hebben toen der tijd klanten onder valse voorwendselen klanten binnen gehaald door geen bedrag te nomen, wat ze later in een keer wel gingen doen, ik heb het incasso bureau ook deze link gestuurd, zodat ze kunnen lezen dat er meer mensen die helemaal snappen hoe Horsimo in mekaar zit.

Ik heb ook gelijk het blad op gezegd via mail, ben benieuwd of ik een bevestiging ga krijgen, maar zoals ik hier allemaal lees, hoef ik daar niet echt op te rekenen,

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 12:35

Hier nog altijd geen mail van die astrid... :n Heb haar toch zeker al 3x gemaild.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:19

Bij mij ging er ook een week overheen voordat ik antwoord kreeg, waarschijnlijk wordt ze overspoeld met mailtjes en voor je daar doorheen bent...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:24

Tja...ik heb eind november voor t eerst gemaild...in dec nog 2x en januari 1x en afgelopen week... :D Ah geen 3x maar 5x dus al. :o
Laatst bijgewerkt door Jessica op 12-02-10 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 13:25

Dan weet ik het ook niet!

Lovelatisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:24

Hee ik ben ook lid van Horsimo
ik krijg nu ook de incasso op me dak afgestuurt
en ik weet totaal niet wat ik moet doen hoe kan ik die Horsimo magazine afzeggen? Het staat nergens erbij ben google afgezocht maar kan niks vinden
groetjes

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:26

Lovelatisha schreef:
Hee ik ben ook lid van Horsimo
ik krijg nu ook de incasso op me dak afgestuurt
en ik weet totaal niet wat ik moet doen hoe kan ik die Horsimo magazine afzeggen? Het staat nergens erbij ben google afgezocht maar kan niks vinden
groetjes

Het topic lezen is opzich een goede optie :D

devon04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-10 15:35

Wat een gedoe daar zeg, ik ben ook lid maar wilde het binnenkort op gaan zeggen.
Ga hier even meelezen dan heb ik iig een heleboel adressen waar ik heen kan mailen.

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 20:59

Skippy1, er zijn hier waarschijnlijk nog veel meer meelezers dan posters, nog te zwijgen van de mensen die hier via google oid komen. Dat mail-adres van die astrid zal inmiddels ook wel stampvol zitten :j .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:02

Denise schreef:
Skippy1, er zijn hier waarschijnlijk nog veel meer meelezers dan posters, nog te zwijgen van de mensen die hier via google oid komen. Dat mail-adres van die astrid zal inmiddels ook wel stampvol zitten :j .

Oh ja joh? Had ik nou helemaal niet aan gedacht... :D :+
Als ik hier berichten hoor dat mensen de afgelopen 2 a 3 weken met een week antwoord hebben gekregen en ik over de afgelopen 2 maanden 5!!! mails heb gestuurd, de laatste 2 weken geleden, en geen reacte krijg, vraag ik me af hoe de mailbox wordt doorgenomen. :?

Maar hee, je 1e post in dit topic, wat is jouw ervaring met Horsimo? :)
Laatst bijgewerkt door Jessica op 13-02-10 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 21:03

Boeiend, ik heb een paar maand geleden schriftelijk opgezegd, maar nooit een reactie gekregen. Ik blijf dit even volgen!!
N.B. bij mij is de laatste keer 23,75 afgeschreven. Helaas even niet goed opgelet...maar ik ga nu de druk wel even opvoeren!!

Denise

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 22:01

Skippy, dit is niet mijn eerste post in dit topic, als je op 'posted' rechtsboven mijn post klikt zie je mijn ervaring ;)

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-10 22:03

O ik kon het niet laten, heb een berichtje hierover naar Radar gestuurd...