Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Die 3 jarige....
geen idee. Zo'n 2000 euro?
Misschien 1500?
Ik heb er niet zo veel verstand van. Kan de afstammingen niet bekijken, die opend hij niet!!!
snoopy_689 schreef:oke, fleur komt er ook bij.
Merrie,Merens, 9 jaar 1.48, 4 wedstijden gereden en ik heb nu 4 winstpunten. Ze heeft op de Keuring alleen maar 1ste premie gehad. Met de prestatie proef had ze een score man 7.3. en het gemiddelde is 6.3
Nog niet uitgebracht op spring wedstrijd, maar springt onder de man 1.00 meter. Ze heeft papieren.
[img]http://www.gofoto.nl/_fotos/screensize/Image28(4).JPG[/img]
Sjuimpje schreef:In Ierland heb je ze gewoon voor slachtgeld, alhoewel dat niet lang meer gaat duren aangezien er al bootladingen vol naar Nederland worden gestuurd
Percy"]
[quote="Sjuimpje schreef:In Ierland heb je ze gewoon voor slachtgeld, alhoewel dat niet lang meer gaat duren aangezien er al bootladingen vol naar Nederland worden gestuurd
Cassidy schreef:Ja ik zou dat bedrag wel uitgeven voor een Tinker, maar dan alleen voor een merrie met fokkwaliteiten. Mits goed beleerd: en dan bedoel ik voor de kar en onder het zadel, en een goed character. En met mogelijkheden voor de fok...gewoon een kerngezond dier, een beetje sensibel zodat ze niet over je heenwalst...maar ook weer niet te, dat ze bij het minste of geringste in de stress schiet.
Bestaat zoiets bij Tinkers? Ik was het bij de Quarters tegengekomen, daarom ben ik niet verder gaan kijken...
LiSSy schreef:voor dat paard zou ik niet meer dan 500 euro geven
Citaat:euhm, ik denk zo rond de 1000 euro. En als je er niksa bijverteld over wat hij allemaal NIET kan, misschien zo'n 2000 euro...
Aifa schreef:Machie -->Citaat:Die 3 jarige....
geen idee. Zo'n 2000 euro?
Misschien 1500?
Ik heb er niet zo veel verstand van. Kan de afstammingen niet bekijken, die opend hij niet!!!
bedoel je daar die van mij mee? (die ik er neergezet had dus)
Zo ja...uuh doe daar nog maar heel veel euro's bij op voor de aanschafprijs
Dyonne"]
Pagina 2:
Sabine: al wat ouder, geen wedstrijden. 1250-1500 euro.
NRPS batje: jong, geen wedstrijden, wel papieren 2000 euro
Wietze:ruin, geen wedstrijden 1500-1750 euro.
Marko: 1250-1500 euro, ruin, geen wedstrijden
Dennis: 500-600 euro. Leuke hengst.
LouLou: 2000 euro.
Pony Belker: ruin, 2000 euro. Wel een hele leuke pony!
[/quote]
loulou word steeds hoger geschat![]()
[quote="Arabsrulezz schreef:Sorry,
ik blijf bij mijn standpunt over Rydar.
Ik heb niet veel fjorden gezien,maar die ik gezien heb lopen even ruim of RUIMER.
En wat Marieketencate zegt;een kort nekkie ben ik het ok mee eens...
Dit is niet om je de grond in te boren maar ik vind om eerlijk te zijn dat je wel een b-tje opschept over je kunstjesfjord.