verwaarloosde friese jaarling

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Horse_

Re: verwaarloosde friese jaarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:18

Zo wat een vooruitgang met het vorige filmpje zeg! Fijn dat hij zo een maatje heeft over het hek.

L_lvs_JPR

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 14:36

aaaaaaah wat zielig voor dat schattige beestje! waarom doen mensen zo'n poepie zoiets aan??!!! :(
fijn dat jullie nu goed voor hem zorgen, zo te horen verdiend hij het! echt respect! ;)

Marliee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 17:22

Jeetje die is veranderd!
Geweldig hoe he tmet hem gaat!

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:13

Geweldig hoe die opgeknapt is zeg...
Als ik die 2 hengsten zo zie spelen zit er geen kwaad in en zou ik het best aandurven om ze samen te zetten.
Mijn hengst speelt ook zo met andere hengsten en ruinen :j

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 07:55

Fantastisch gedaan hoor meid!!!
Zoals iemand al schreef, een prachtig verhaal om er een boek van te maken...een blijvende herinnering *D

Je zal er zeker een fantastische vriend aan overhouden *\o/*

sazz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-09 19:37

Yep yep ik heb nu al een grote vriend en t kan alleen nog maar beter en mooier worden die vriendschap!
Ik zou er graag een boek over willen schrijven, maar ik denk dat ik dan toch nog het crusiale punt wil afwachten en dat is het moment dat de tijd en auke rijp is voor een zadel op zijn rug en ingereden te worden.
Voorals nog kan hij nog lekker een dik jaar of anderhalf genieten van zijn luizen leventje....
Ik zou m inderdaad makkelijk samen kunnen zetten met de andere hengst maar die is mij ff te lomp en zou m zo op zijn achterbenen kunnen gaan staan.......( want die heeft lente kriebels ) :D .....linke soep dus.
Dan maar over t hek lekker stoeien met elkaar met een stroom draadje ertussen zodat ze elkaar niet beschadigen. ;)

mindful

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 19:46

ja dat pak je goed aan zo...dat ze het niet te bont kunnen maken en toch met elkaar bezig zijn. :D
Inderdaad Auke zijn levensverhaal zou helemaal af zijn, met baasje op zijn rug...de wijde wereld in 8-)
komt dik in orde!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:14

Komt vast in orde, ik moet elke keer denken aan mijn toen nog kapot geslagen twenter, die ik bijna een jaar later kocht, ondertussen is hij vijf jaar en een beter paard heb ik nooit gehad :D

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 20:19

Echt mooi dat het zo goed met hem gaat.
Het is een erg mooie man aan het worden.

Ibalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-09 11:22

Ships..ik kan de filmpjes op pagina 18 op mijn werk niet bekijken..Dan vanavond thuis maar even..