Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wij shinen door te falen, da's ook een talent
PSvanLot schreef:Op zich wel, maar je komt toch behoorlijk bij elkaar in de buurt en een zadelmaker heeft veel adressen op een dag.
En zij vallen niet onder urgent.
MirandaMalik schreef:Heb me aangemeld bij de oliebol, ben benieuwd!
Grappig hoe veel ze zo van elkaar weg hebben.
Mooie duinfoto ook, stoer zo in je eentje uitbreiden!
Ben benieuwd hoe het met de evt. nieuwe ruiter gaat.
Maar goed, ik weet jullie onderlinge verhouding ook niet.
Ik vind je Shetters echt hilarisch 

Arme instructrice was een ijspegel. Maar Pinda legde zich er braaf bij neer en deed weer als vanouds haar best
Straks hopelijk even aan de wandel buiten als het nog licht is en niet plenst, even een half uurtje de evt. spierpijn eruit lopen.

Kan je toch even heel trots op zijn!
Waarschijnlijk pakt ze het persoonlijker op dan dat het is bedoeld.
bij het de schuur uit gaan maar kregen toen een gezamenlijke schop onder de kont van instructrice
Dus we durfden na het opstappen allebei niet meer te miepen

Dus onze les afgelopen zondag verzet naar dit weekend. Maar jaaaaa... echt droger wordt het niet zo 
dat is de Bokt-censuur. Het is sh.iteventersunite
Maar dan dus zonder punt er in.
maar poepeventers in het engels, je kan bij je instellingen op bokt wel wijzigen of je gecensureerde woorden wil uitschakelen.
Nou ja, hebben we wat te oefenen! 

Buitenrijden in de regen die ik wel maar bij in de bak rijden in de regen oefenen we vooral ongevraagd zijgangen

Koda kan heel goed springen, hij is al meermaals uit stal gesprongen...
Hij was echt ontzettend lief en ook voorzichtig, zo schattig
Ik ben wel een beetje bang voor de avondklok, moet nog even kijken hoe ik het dan allemaal kan plannen.... Is op het werk nu al zo druk want een collega gaat weg en een aantal anderen zitten met de kinderen thuis. 

Half negen vind ik al fijner dan het eerdergenoemde acht uur. Normaal ben ik doordeweeks tussen negen en half tien thuis dus met een strakkere planning moet het wel haalbaar zijn.