Hij was verder goed wakker. Op dat moment was hij goed ontspannen.
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
oji schreef:Goed dat je de foto's gestuurd hebt maar verder zou ik niet teveel nu overal op vooruit proberen te lopen. De benen gaan vandaag op de foto, hij heeft een totale scinti gehad, als er iets niet goed is komt dat er nu echt wel uit nu hij helemaal binnenste buiten wordt gekeerd.
En daarna gewoon uitgaan van de diagnose en advies van de dierenarts. Niet overal aan twijfelen of iets achter zoeken.
Ik hoop dat je vandaag te horen krijgt dat het gewoon een gezonde pony is en dat je er lekker mee aan de slag kunt.
Lynn_Nikita schreef:TS, is er niemand in jouw omgeving die jou kan helpen met de communicatie want ik kan mij niet voorstellen dat hij er al 6 dagen staat morgen en er pas 1 ding in onderzocht en de hele week nog geen communicatie mogelijk is geweest. Is een dure stalling zo. Komt hij überhaupt ook buiten nu of staat die al een week binnen?
Je gaat toch niet wachten tot 1700 om zelf te bellen en dan maar braaf afwachten als er op dinsdag al een uitslag was en dingen besproken moet worden en een plan gemaakt moet worden
Art_Ificious schreef:Lynn_Nikita schreef:TS, is er niemand in jouw omgeving die jou kan helpen met de communicatie want ik kan mij niet voorstellen dat hij er al 6 dagen staat morgen en er pas 1 ding in onderzocht en de hele week nog geen communicatie mogelijk is geweest. Is een dure stalling zo. Komt hij überhaupt ook buiten nu of staat die al een week binnen?
Je gaat toch niet wachten tot 1700 om zelf te bellen en dan maar braaf afwachten als er op dinsdag al een uitslag was en dingen besproken moet worden en een plan gemaakt moet worden
Maandag scintigrafie,
Dinsdag 17u pas uitslag gehad,
Woensdag pas antwoord gehad op wat hij aanraadt.
Gisteren bezocht en arts ging vandaag de voorbenen verder onderzoeken omdat hij wil weten waar het manken vandaan komt.
Had gezegd dat hij namiddag zou bellen.
Nja ik verwacht morgen.
Helaas moet ik werken dit weekend, morgen van 7 tot 16u
Limo staat gewoon op stal.
bigone schreef:Jongens hou op zoveel druk op haar te zetten. Ze heeft volgens mij van te voren aangegeven tot hoever haar budget reikt en dat een dier een week op een ruime stal staat gaan ze niet dood aan. Ik vind wel dat de kliniek ernstige steken laat vallen wat betreft communicatie .