Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Cioccolato schreef:Wat is de bermerking dan? Ik bedoel voor minder geld een echt goed paard is er meestal toch wel markt voor? Met beperking en alsnog een klap geld, dan houd t wel ergens op
Ik hou m'n ogen open voor een fokmerrie maar die prijzen stijgen ook rustig aan. Veulens worden natuurlijk al vrij snel geboren.
xRivaldo schreef:Cioccolato schreef:Wat is de bermerking dan? Ik bedoel voor minder geld een echt goed paard is er meestal toch wel markt voor? Met beperking en alsnog een klap geld, dan houd t wel ergens op
Ik hou m'n ogen open voor een fokmerrie maar die prijzen stijgen ook rustig aan. Veulens worden natuurlijk al vrij snel geboren.
Bemerking =/= beperking.![]()
Sorry kon het niet laten. Maar goed, de ene bemerking is de andere niet inderdaad.
Cioccolato schreef:xRivaldo schreef:
Bemerking =/= beperking.![]()
Sorry kon het niet laten. Maar goed, de ene bemerking is de andere niet inderdaad.
Ja de auto correct maakt van bemerking automatisch beperking. En ik heb een zwaar typgebrek die ik niet eens altijd meer verbeter
Padoertje schreef:Paard staat onder de 5 te koop en is bespreekbaar. Komt uit een Inter1 merrie. Goede beweger, fijn karakter en meet nu zo'n 163 en is nog in de groei. Heeft een bemerking boven de kogel, waar een kleine onregelmatigheid te zien is. Geen artrose. Ze loopt nu paar keer per week aan de longe en singeltje en zadeltje hebben er ook al op gelegen. Zonder bemerking had dit paard niet eens geadverteerd gestaan en hadden we haar zo al verkocht.
MarjanB, dat zou prima kunnen. Al denk ik dat onze graadmeter wel iets hoger ligt wat betreft kwaliteit. Hier lopen de merries scores boven de 85 met de ibop
Padoertje schreef:Hier nog steeds op zoek naar een GP paard, maar daarvoor hebben we al heel wat lijntjes uit staan in binnen-en buitenland. Blijkt ook nog niet echt een makkelijke opgave![]()
Verder wel eea te koop staan aan jong spul, waaronder een super lieve zwarte secret merrie, maar met bemerking (goed bevonden voor de sport). Merk toch dat de categorie onder de 7K echt het lastigste is om zoiets aan te durven. We hebben een XR rapport en dat zelfs nog bij een andere DA belegd voor een second opinion, maar dan nog vinden mensen het spannend. Ook voor de fok erg interessant dier, maar we zouden haar toch echt graag bij een leuke ruiter zien. En moet zeggen dat nu het winter is, mensen al minder snel met een 3 jarige aan de slag willen.
Succes Boemel!
denisesilver schreef:Mijn merrie kwam in oktober naar huis na het zadelmak maken. Heb nog filmpjes dat ik er in een halve windstorm voor de derde keer opzit. Dat beest is zo braaf![]()
Maar ik kan me ook voorstellen dat er in het najaar/winter minder wordt bezocht. Ik was eigenlijk ook van plan pas in het voorjaar echt opzoek te gaan.