Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

jessie84 schreef:Enkele weken geleden had ik een leuk paard gezien en gereageerd en naar de prijs gevraagd maar die was ver boven wat ik er voor uit wil geven.Nu kreeg ik gisteren weer reactie terug ze zijn meer als je helft gezakt.Ik zoek daar dan weer wat achter he,wat zou jullie eerste gedachte zijn?
CarovdG schreef:Hoi allemaal, spannend de ontwikkelingen voor de zoekende onder ons.
Is hier iemand bekend met stal Trichelhof uit Belgie? Ik kwam hier via via terecht en heb het voornemen aankomende week naar 2 jonge Negro merries te gaan kijken(volle zussen).
Hoor het graag.
nathe schreef:ja ik sta vlakbij hun en ben er al naar een veulen gaan kijken.
Trichelhof is een paardenmelkerij die kwaliteitsvolle veulens fokken die tot 8 maanden bij de moeder lopen en dan eventueel verkocht worden.
Je kan er echt leuke paarden kopen!

Hammeke schreef:nathe schreef:ja ik sta vlakbij hun en ben er al naar een veulen gaan kijken.
Trichelhof is een paardenmelkerij die kwaliteitsvolle veulens fokken die tot 8 maanden bij de moeder lopen en dan eventueel verkocht worden.
Je kan er echt leuke paarden kopen!
Héé, sta jij vlakbij het Trichelhof? Ik sta daar ook niet ver vanaf
En moest ik ooit op zoek gaan naar een sportpaardje zou ik ook overwegen om daar te gaan kijken.
Nette stallen, grote weides waar de moeders met veulens opgaan.
Langcara schreef:Zijn er nog mensen die iemand kennen die een paard gekocht heeft, bijvoorbeeld een vos met de gedachte "het moet geen vos zijn", of die geen schimmel wilden, maar guess.... Of een merrie terwijl het een ruin moest zijn. Ik kende iemand die geen merrie wilde en geen vos. Dus.......