Wennen doet het nooit, het blijft shockerend...die arme dieren

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Shirley schreef:Zou het zelf ook niet doen, hoor, maar blijkbaar heeft de politie toch redenen om te twijfelen aan een spontaan ongeval?
tienus63 schreef:Ik ben de draad inmiddels kwijt met de aanvallen in Friesland van vandaag.
Ik laat het doorgeven voor nu even wat is vandaag.
Komt er weer overduidelijk een nieuwe locatie van een aanval bij, dan kopieer ik die hier wel.
Ik ben voor nu wel even kotsmisselijk van de gruwelijke foto’s in de app van de aanvallen die bijgewerkt zijn of waarvan de locatie toch net iets
De gruwelijke foto’s heb ik ook niet gepost hier. Ik heb alleen maar nare foto’s gepost.
tienus63 schreef:Ik ben de draad inmiddels kwijt met de aanvallen in Friesland van vandaag.
Ik laat het doorgeven voor nu even wat is vandaag.
Komt er weer overduidelijk een nieuwe locatie van een aanval bij, dan kopieer ik die hier wel.
Ik ben voor nu wel even kotsmisselijk van de gruwelijke foto’s in de app van de aanvallen die bijgewerkt zijn of waarvan de locatie toch net iets anders was.
De gruwelijke foto’s heb ik ook niet gepost hier. Ik heb alleen maar nare foto’s gepost.
Citaat:Peize Groningen
Verlate melding 23-02-2024
5 schapen dood gebeten. 1 ingeslapen.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
Citaat:24 februari 2024
Aanval op schapen in Roswinkel, gemeente Emmen, provincie Drenthe
Net bekend geworden:
Aanval op schapen in Roswinkel ergens in de afgelopen week 2 dode en 5 ingeslapen
Ook zijn er 2 wolven gezien.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon.
Meldingen wolven in Westerveld en ruime omgeving (Noord Nederland)
Dit nummer wordt alleen gebruikt via WhatsApp of SMS.
Blijf aub de zichtmeldingen doorgeven. U helpt hier dierenhouders enorm mee!
Citaat:Gees Drenthe
Zwinderscheweg
24-02-2024
22.10
Vanavond is er op de
Zwinderscheweg een wolf gezien, liep in de richting van Zwinderen.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
tienus63 schreef:Hier foto’s uit filmpje bij de middelbare school in Kleve
Bron geen wolf in cultuurlandschap
https://www.facebook.com/share/v/BF45v9 ... tid=KsPBc6
Citaat:25 februari 2024
Marum, gemeente Westerkwartier, provincie Groningen
Aanval op een ree.
Om ongeveer 8.45 uur gevonden langs de Noorderweg aan de rechterkant vanuit Marum gezien. Bloed was nog niet gestold, ws recent aangevallen.
Spot u een wolf? Graag zsm doorgeven!
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon.
Meldingen wolven in Westerveld en ruime omgeving (Noord Nederland)
Dit nummer wordt alleen gebruikt via WhatsApp of SMS.
Blijf aub de zichtmeldingen doorgeven. U helpt hier dierenhouders enorm mee!
Citaat:Wezep Gelderland
Zichtmelding op camera
24-02-2024 om 5.45 uur
25-02-2024 om 0.48 uur
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
rover_ schreef:Wat een verdrietige nare foto’s steeds.
Op nu een naïef stuk, tenenkrommend…..het wolfwerende raster van 120 cm wordt weer eens opgehemeld en in Nederland zouden bijna alle aanvallen zonder raster zijn.
Wat Nederland kan leren van Vlaanderen in het beschermen van vee tegen wolf https://www.nu.nl/wolf/6302669/wat-nede ... -wolf.html
rover_ schreef:Op nu een naïef stuk, tenenkrommend…..het wolfwerende raster van 120 cm wordt weer eens opgehemeld en in Nederland zouden bijna alle aanvallen zonder raster zijn.
Wat Nederland kan leren van Vlaanderen in het beschermen van vee tegen wolf https://www.nu.nl/wolf/6302669/wat-nede ... -wolf.html
BrankaZ schreef:rover_ schreef:Op nu een naïef stuk, tenenkrommend…..het wolfwerende raster van 120 cm wordt weer eens opgehemeld en in Nederland zouden bijna alle aanvallen zonder raster zijn.
Wilde dit ook plaatsen. Zie ook andere verschillen: subsidie is veel beter geregeld dan in Nederland en die rasters worden geplaatst voor de boeren. Maar er staat ook dat het niet 100% werend is.
Blijf mij ook verbazen dat ze denken dat 1,20 m hoog genoeg is. Als ik naast onze omheining van 1,20 sta dan vind ik dat echt niet zo hoog.
Wintu schreef:In Drenthe komen ze dus door die goedgekeurde rasters, dus het is idd achterhaald en opgehemelde info. Iets wat landelijke media weigert in te zien. Ik vraag me af inmiddels hoeveel journalisten stedeling zijn en mede daarom prat gaan op de media.
Ik merk dat stedelingen die hier komen, vaak nogal naief zijn op dit gebied.
DuoPenotti schreef:Nu.nl is ondertussen wel zo'n vies groen krantje geworden, echt om te kotsen.
Bij wolven schrijven ze nooit de waarheid...dus over dingen waar ik minder van weet geloof ik ze ook niet meer.