Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

tirzasarah10 schreef:Onwijs zuur lieser..
Ik krijg steeds meer meldingen dat paarden in prijsverlaging zijn. Nu had ik iemand bericht met mijn perfecte plaatje, zelfs de leeftijd was perfect. Stond geen prijs bij de advertentie (super irritant) maar is toch net 1k boven budget. Kon ook niet anders maar toch even balen
tirzasarah10 schreef:Onwijs zuur lieser..
Ik krijg steeds meer meldingen dat paarden in prijsverlaging zijn. Nu had ik iemand bericht met mijn perfecte plaatje, zelfs de leeftijd was perfect. Stond geen prijs bij de advertentie (super irritant) maar is toch net 1k boven budget. Kon ook niet anders maar toch even balen
Balen Lieser dat paard alweer weg is. BugsFunny schreef:Ik begrijp beide kanten.
Als ik een koper heb die graag een 2e keer wil kijken/rijden is dat helemaal goed alleen ik ga niks vast houden of reserveren.
Er zijn helaas nog steeds kijkers die alleen maar naar te koop staande paarden gaan om gratis te kunnen rijden.
Bij mijn ruin heb ik er ook zo 1 gehad.
Ik ben wel eerlijk als ik een andere kijker zou krijgen.
Djorf_6 schreef:Ik kom even binnen vallen met een vraag. Vroeger las ik veel in advertenties dat bij goedkeuring de kosten van een keuring voor de koper zijn en bij afkeuring de kosten voor de verkoper. Nu zie ik toch steeds vaker ook dat zelfs bij afkeuring de koper de keuring dient te betalen. Hoe kijken jullie hier tegenaan? Zou dat voor jou als koper een absolute no go zijn?