*oh maar de enige die stoerr is op de foto is Mis hoor, ben geen held meer in het zadel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

farahdiba46 schreef:Zwaar herseninfarct in 2012, toen heb ik lang in trostoel gezeten en me kapot gerevalideerd om er weer uit te komen. Heb nu alleen aan wat mijn verlamde kant was dystrofie ontwikkeld en daarbij nog maar 40%spierkracht aan die kant,dus ben er nog lang niet. Maar goed, ik leef nog
*oh maar de enige die stoerr is op de foto is Mis hoor, ben geen held meer in het zadel
Koesteren
Gewéldig. Ik vind je topic erg mooi. Je maakt steeds mooiere foto's vind ik!

Fijne vakantie!

Nu kan ik eind maart gewoon goed beginnen!

helaas is zoals ik nu ben, blijvend. Schade in hersens is te groot. Missy is mijn steun en toeverlaat
ik werkte 50 + uur per week, en dan kun/mag je ineens niets meer. Mijn paarden zijn mijn alles, ik kan dan wel niet veel meer maar vind het heerlijk om op stal een beetje te scharrelen en te tutten, gewoon bij ze zijn is al heel fijn
fransje23 schreef:farahdiba46 schreef:Zwaar herseninfarct in 2012, toen heb ik lang in trostoel gezeten en me kapot gerevalideerd om er weer uit te komen. Heb nu alleen aan wat mijn verlamde kant was dystrofie ontwikkeld en daarbij nog maar 40%spierkracht aan die kant,dus ben er nog lang niet. Maar goed, ik leef nog
Je bent sowieso een held omdat je er überhaupt op zit na alles wat je hebt meegemaakt!
Heftig hoor!
het is me overkomen en daar heb je mee te dealen...
en keurig braaf stoppen wanneer ik ook stop, lekkerding is het ook.

grappenmaker
Zilver mag ook bijna al
als ik ga rennen kijkt zilver mij echt aan van "eh.. ik blijf staan oke
"

Dus voor de mensen die het leuk vinden om te volgen:
Annikoe schreef:Haha kabayo, je zou bijna denken dat ze feest viert omdat ze vrij is![]()
@druppie, wat goed van geronimo! Nou kun je lekker naar zijn stippelbillen kijken![]()
Ik heb voor Jack een volgtopic aangemaaktDus voor de mensen die het leuk vinden om te volgen:
Annikoe @ [PP] [VOLG] Jack: Van puppypaard naar rijpaard!
Zodat ik niet koos kansloos ben en niemand reageert
maar alsJoya het nu ineens zo doet dat het je opvalt, is ze misschien aan het wisselen?
Ik ben pas net weer boven water. _Reneee schreef:Het was carnavalIk ben pas net weer boven water.
Schatjes

farahdiba46 schreef:Fransje, dat overal aan zitten doetMis eigenlijk altijd (misser in mijn opvoeding denk ik)maar alsJoya het nu ineens zo doet dat het je opvalt, is ze misschien aan het wisselen?

Zolang hij maar van het staal afblijft want dat is zo'n naar geluid. Heb het opgegeven hoor, hij blijft het toch doen. En hij wordt er wel serieus stoned van 

Zweden is prachtig 
Vooruit , een paar kiekjes 

Mijn vriend zal haar morgen even borstelen