Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Oakland1990 schreef:Dan kan je ook redeneren dat Limo nog niet volgroeid is, en dat het dat is wat de scinti laat zien. Het toont activiteit. Niet per se gebreken. Laat je goed informeren en concludeer nog niks, ook niet nav het verslag. Ze benadrukken zelf dat voornamelijk het klinische belangrijk is om de scinti in zijn context te zien
Maiske schreef:Vertrouw nou eens op professionals in plaats van alles wat je in je omgeving oppikt, internet en vooral bokt....en niet te vergeten wat je zelf invult.
Je bent zo op zoek naar duidelijkheid en begeleiding maar je zoekt het op de beroerdste plaatsen..
Ik snap jou niet. Beest staat er sinds zondag, nu woensdag... geen levende ziel gesproken over jouw paard... en dat over jóuw paard..
Maiske schreef:Vertrouw nou eens op professionals in plaats van alles wat je in je omgeving oppikt, internet en vooral bokt....en niet te vergeten wat je zelf invult.
Je bent zo op zoek naar duidelijkheid en begeleiding maar je zoekt het op de beroerdste plaatsen..
Ik snap jou niet. Beest staat er sinds zondag, nu woensdag... geen levende ziel gesproken over jouw paard... en dat over jóuw paard..
idylle schreef:Ben ook benieuwd, maar dan meer wat ik me erbij moet voorstellen als in hoet het eruit ziet hoor, want verstand heb ik er niet van.