Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
biancalaylo schreef:Thanks voor je advies fransje!
Ik heb indd een stok met een handschoen gemaaktvind het er wel een beetje gek uitzien maar het is voor een goed doel. En eergister afgespoten met een vriendin erbij die valkbij stond met een menzweepje dat zodra die achteruig ging vooruit word gedreven. Ging super goed! Na aantal x liet die ze benen ook gewoon staan! Super trotss was ik! Haha. En tussen 2 touwen, dat heb ik wel op stal maar ben bang dat die dan alsnog gaat hangen. En als die dan valt dan hangt die echt ertussen. Dus eerst even oefenen, en wil zoiezo oefenen op gewoon stil blijven staan.

Zilver zie ik nooit liggen... heb haar nog maar 1 keer zien rollen..

nohh toch super zielig dat hij die ketting niet mag hebben
leuke foto's en mooi hoofdstel!
en dankje!
Gewoon doen hoor ookal ziet het er gek uit!
Die van mij rollen wel hoor, helaas. Laatst nog in een flinke plas gelegen.
Hij had nogal veel energie, dat merkte ik de laatste dagen al. Hij is continu aan het spelen met mijn hengst. 

Ik begrijp best als je hem af en toe niet kan houden haha. Jammer dat het zadel niet past.

vind ik toch ook niet alles haha.
makkelijk als zendt zo oplopen!

Heb je ook al zo een zweetdeken?
Past ook bij het ras. 

), maar toen achter.. Opzich trapte hij niet echt of zo, 1x heeft ie opzij getrapt. Maar voornamelijk wegtrekken of naar voren/achter lopen of opzij. Op een gegeven moment de praam erop want het was geen doen, toen werd hij rustig en konden ze het zo afmaken eigenlijk.
Als ik terug ben van vakantie ga ik beginnen met lessen.
Met de nadruk op een stukje, want we hebben een hele lange onverharde oprit zegmaar naar stal. En gewoon daarover heen en terug gelopen. Vond die ook wel spannend, dus ga ik een aantal keer herhalen tot hij het niet meer spannend vind, en dan kunnen we misschien wel een stukje verder
Maar echt op straat doe ik wel alleen als er iemand bij is om te beginnen.