Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
bertine37 schreef:Bedankt,
Over het algemeen onderschat ik mezelf. Maar realiseer me dat vaak pas achteraf.
Ik doe er nl alles aan om het zo goed mogelijk te doen. Sta juist soms te veel open voor kritiek en wordt daar dan onzeker van. Begin me soms langzaam te realiseren dat ik het misschien helemaal zo slecht niet doe.
Adin schreef:Is er in dit topic niet iemand die een leuke tinker te koop heeft?
.Langcara schreef:Adin schreef:Is er in dit topic niet iemand die een leuke tinker te koop heeft?
Hier is een mooie, ook nog bomproef.
http://link.marktplaats.nl/513615898
. Fijn toch!

bertine37 schreef:Het is niet dat ik er geen kan vinden.
Ik vind de overwegingen zo lastig.
Als ik er eindelijk 1 leuk vind dan is die weer heel jong. Als hij mooi is en heel ervaren, dan is die weer heel duur.... etc...
Vandaar de overweging. Is het nou slim om een jonger dier te kopen of een wat ouder dier.
Ik dacht dat ik er helemaal uit was. Het moest een ervaren dier zijn. Maar nu begin ik daar toch aan te twijfelen.
en de juiste beslissing die kan jij alleen maken! 
DaisNBenj schreef:Haha Arabiertje, hoezo?!
Marloes: Ik heb er niet zo veel verstand van maar ponytje ziet er precies gespannen uit.
Verder is het een mooie pony!
Oké, even met de voeten op de grond. Nee maar heb enorm veel geleerd van dat paard
Ik deed (onbewust) dingen die ik in heel mijn leven nog nooit gedaan heb, maar hij liet wel weten wanneer het fout was... Ongelooflijk!