Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Padoertje schreef:Afgelopen zondag stond ik op het regiokampioenschap pony’s en 60% in de kleinere maat was wit, valk of cremello. Dus dat niemand een witte pony wilt in deze regio gaat niet op hahaha.
StalNollie schreef:Padoertje schreef:Afgelopen zondag stond ik op het regiokampioenschap pony’s en 60% in de kleinere maat was wit, valk of cremello. Dus dat niemand een witte pony wilt in deze regio gaat niet op hahaha.
Witte zijn over het algemeen wat goedkoper en daar doen mensen in deze tijd met de prijzen concessie op.
Lynn_Nikita schreef:Dat wit goedkoper is en mensen daarom kopen ben ik niet mee eens
Er zijn gewoon ook ontzettend veel kleine witte welsh ponys waardoor je er ook vaak 1 vind die geschikt is voor jongere ruitertjes
jaren geleden kwam ik in de ring al heel veel witte pony`s tegen dat is echt niks nieuws vooral bij de A, b en C maten
MarjanB schreef:Wellicht ook brave bloedlijnen in de schimmels?
Ik vind t in elk geval heel erg leuke pony’s maar t is maar goed dat die klojo hier niet groter is want als ie 160 was geweest dan was ie niet grappig meer
Getup schreef:Precies.
Als ze een shet gewoon netjes opvoeden en inrijden is die shet ook een super kinder (pony).
Probleem is: die moeten speelpony zijn en dan hebben ze na tig jaar echt geen zin om dan ineens te moeten gaan werken.
Of er vooral niet te veel aan doen , want " het is maar een shet ".
MarjanB schreef:Wellicht ook brave bloedlijnen in de schimmels?
Ik vind t in elk geval heel erg leuke pony’s maar t is maar goed dat die klojo hier niet groter is want als ie 160 was geweest dan was ie niet grappig meer
Zonnetje81 schreef:Ik had een oldenburger die ook na 6 weken stil staan gewoon normaal deed. Was nooit gedoe. Zelfs na maanden ophokken met een blessure deed hij maar een heel klein beetje van oh yeah en zn rug bollen en dat was het.
Elisa2 schreef:Het enige wat me niet zo trekt zijn van die saaie bruine zonder aftekeningen. Maar als ze goed kunnen lopen oid dan kijk ik daar ook wel doorheen.